آماده باش 2000 نیروی شهرداری در کرمانشاه، محلات پرخطر شهر اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از آماده باش دو هزار نیروی شهرداری در پی ورود سامانه بارشی به جو استان اطلاع داد.

آماده باش 2000 نیروی شهرداری در کرمانشاه، محلات پرخطر شهر اعلام شد

امیرهمایون دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرنگاران منطقه کرمانشاه، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی از امشب (شنبه) در جو استان و تأکیدات استاندار مبنی بر آماده باش کامل دستگاه های اجرایی استان، از آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای مقابله با بحران پیش رو اطلاع داد.

وی با بیان اینکه بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران استان وقوع سیل در استان را به دنبال فعالیت این سامانه بارشی خواهیم داشت، اظهار کرد: به همین دلیل تمام نیروهای شهرداری و به ویژه نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی و سازمان خدمات موتوری در 72 ساعت آینده (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه) در حالت آماده باش کامل هستند.

وی از آماده باش حدود دو هزار نیروی شهرداری اطلاع داد و اضافه کرد: تمام نیروهای خدماتی و ستادی در حالت آماده باش هستند تا بتوانیم با حداکثر توان خدمات رسانی، بحران را به سلامت پشت سر بگذاریم.

دولتشاهی از شناسایی محلات پرخطر شهر اطلاع داد و اضافه کرد: این محلات شامل ظفر، مسکن، حاشیه رودخانه قره سو، حاشیه رودخانه چم بشیر، حاشیه سراب قنبر، جعفر آباد (انتهای خیابان ابوذر)، کرناچی، نوبهار، راستا بلوار تاق بستان، چقاگلان، حاشیه رودخانه آبشوران، خیابان حدادعادل، ده پهن، تنگ کنشت و تا حدودی شهرک الهیه هستند.

وی اضافه کرد: به تمامی ساکنان این نقاط هشدارهای لازم با نصب بنر و پلاکارد داده شده و حتی نیروهای سازمان آتش نشانی با بلندگو در این نقاط اعلام خطر نموده اند و دستور تخلیه منازل پرخطر صادر شده است.

دولتشاهی توضیح داد: بعضاً تک به تک به درب منازل در خطر به ویژه درحاشیه رودخانه چم بشیر مراجعه شده و اخطارهای لازم جهت تخلیه منازل صادر شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از آماده باش سازمان آتش نشانی با بیش از 160 نیرو اطلاع داد و اضافه کرد: 10 ایستگاه ثابت و 10 ایستگاه سیار آتش نشانی به حالت آماده باش هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینها 120 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درحوزه خدمات شهری در حالت آماده باش هستند تا در وقت احتیاج خدمات ارائه دهند.

دولتشاهی توضیح داد: سه خودروی سبک گشت امداد و نجات هم آماده خدمات رسانی است و علاوه بر اینها چند قایق بادی موتوری نیز فراهم شده تا بتواند در صورت لزوم درمحیط های آبی خدمات رسانی کند.

وی در ادامه به تخریب ناتمام پل فلزی امام حسین (ع) اشاره نمود و اضافه کرد: تخریب این پل فلزی بنابر مصوبه ستاد بحران استان بود که حدود 20 متر از این پل 90 متری تخریب شد و امکان تخریب کامل پل به دلیل حجم زیاد آب وجود نداشت.

دولتشاهی توضیح داد: با توجه به این شرایط تنها لایروبی اطراف پل و روی پل صورت گرفت و مابقی کار به خاطر مشکلاتی که حجم بالای آب بوجود آورده به بعد از اتمام بارش ها موکول می گردد.

وی با بیان اینکه پشت سرگذاشتن پیروز بحران تنها با همکاری کامل مردم امکان پذیر است، گفت: امیدواریم مردم نهایت همکاری را با نیروهای شهرداری و خدمات رسان و امدادرسان داشته و حتی المقدور در این چند روز از منازل خود خارج نشده و در خیابان ها تردد نکنند.

دولتشاهی تاکید نمود: شماره 125 آتش نشانی شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به مردم است و امیدواریم با همکاری شهروندان بتوانیم این بحران را بدون مشکل پشت سربگذاریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17742

به "آماده باش 2000 نیروی شهرداری در کرمانشاه، محلات پرخطر شهر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 2000 نیروی شهرداری در کرمانشاه، محلات پرخطر شهر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید