اجرای طرح تدبیر در بسیاری از مدارس ابتدایی استان البرز

به گزارش مجله سرگرمی، سالار قاسمی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح های مدونی در دوره آموزش ابتدایی بر اساس رویکردهای وزارت و در راستای سند تحول بنیادین به اجرا درآمده است، اظهار کرد: در همه این طرح ها که برخی کشوری و تعدادی هم استانی و مکمل طرح های ملی هستند هدف مهم تربیت دانش آموز طبق سطح ترازی است که مدنظر قرار داده شده است.

اجرای طرح تدبیر در بسیاری از مدارس ابتدایی استان البرز

وی اضافه کرد: طرح کشوری تدبیر یکی از این برنامه ها است که بر اساس زیر نظام های سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و به دلیل توسعه نظارت بازخوردی مستمر و همچنین ارتقای سطح مدیریت آموزشگاهی، توسعه مشارکت جویی و مشارکت خواهی دنبال شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز با اشاره به اینکه در طرح تدبیر رویکرد علمی، مدون و آکادمیک در مدارس ابتدایی بر اساس آموزش وپرورش مدرن پایه ریزی شده است و اضافه کرد: خوشبختانه در این طرح بخش اعظم مدارس ابتدایی استان البرز تحت پوشش قرار داده شده اند.

قاسمی بیان نمود: تعداد کم دانش آموزان برخی مدارس روستایی در البرز باعث شده که این مدارس تاکنون تحت شعاع اجرای برنامه تدبیر قرار نگیرند، اما طبق برنامه ریزی های اجرا شده امیدواریم 100 درصد مدارس استان تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8847

به "اجرای طرح تدبیر در بسیاری از مدارس ابتدایی استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح تدبیر در بسیاری از مدارس ابتدایی استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید