احمدی: هیچ قصدی برای خداحافظی ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، اکبر منتشلو، روزهای خوبی را با پارس جم سپری کرد، اما شرایط خاص این تیم و مشکلاتی که در هفته های سرانجامی برای او به وجود آمد، باعث شد تا رحمان احمدی به آنچه در پارس به دنبالش بود، نرسد، هر چند با همین شرایط و با نمایش خوب این دروازه بان درون دروازه پارس جنوبی جم، این تیم توانست با کسب صندلی دوازدهم، لیگ هجدهم را به سرانجام برساند. احمدی همیشه به شرایط بد این تیم معترض بود و به نظر می رسد او فصل آینده را در تیم دیگری سپری کند، البته شایعاتی هم در باره خداحافظی این دروازه بان سابق تیم ملی وجود دارد که احمدی آنها را تکذیب می نماید. او همچنان یکی از منتقدان کی روش، سرمربی سابق تیم ملی است و انتخاب ویلموتس را، انتخابی هوشمندانه می داند.

احمدی: هیچ قصدی برای خداحافظی ندارم

از پارس جنوبی جم چه خبر؟ هنوز با آنها در ارتباط هستی؟

خبر خاصی ندارم و با تغییراتی هم که انجام شده، کسی پاسخ گوی ما نیست، به هر حال برای پیگیری مسائل اقتصادی تا حدودی در ارتباط هستم. قرار بود تا قبل از آغاز تمرینات جدید تیم، با بازیکنان فصل گذشته تسویه حساب گردد، اما خبری نشد. به هر حال این هم جزئی از فوتبال ما شده است.

تا جایی که می دانیم قراردادت با این تیم به خاتمه رسیده، مذاکره جدیدی با آنها نداشتی؟

بله درست است. قرارداد من یک ساله بود و قراردادی با این تیم ندارم، هیچ صحبتی هم با آنها نداشتم.

یعنی فصل آینده در تیم جدیدی در لیگ خواهی بود؟

به امید خدا، هر چیز که قسمت باشد، به هر حال پیشنهادهایی دارم و امیدوارم بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشم. می خواهم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم و اگر نه نیمکت نشینی فایده ای ندارد و من اصلاً این کار را دوست ندارم.

راستی شایعاتی در باره خداحافظی ات از فوتبال هم وجود دارد، واقعاً می خواهی خداحافظی کنی؟

اصلاً اینطور نیست و هیچ قصدی برای خداحافظی ندارم. خدا را شکر در فصل گذشته اینقدر خوب کار کردم که چند پیشنهاد خوب دارم و باید با آنالیز شرایط، بهترین انتخاب را داشته باشم. همانطور که گفتم اولویت اولم بازی کردن است و سایر مسائل در اولویت های بعدی قرار دارند.

اما با شرایطی که لیگ برتر دارد، به نظر می رسد تیم ها بیشتر تحت فشار هستند و شاید بخواهند از بازیکنان جوانتر استفاده نمایند.

شاید اینطور باشد، اما من پیشنهادهای خوبی دارم که قطعاً خیلی زود، به یکی از آنها پاسخ خواهم داد تا بتوانم با زمان مناسبی که در اختیار خواهم داشت، خودم را برای بازی ها آماده کنم.

در جریان امور تیم ملی هم هستی؟ به هر حال انتخاب سخت سرمربی تیم ملی انجام شد، به نظر می رسد انتظارات زیادی از سرمربی جدید تیم ملی وجود داشته باشد؟

بله مثل همه، تا حدودی پیگیر هستم. به نظرم انتخاب هوشمندانه ای بود، ویلموتس نشان داده که می تواند تحول ایجاد کند. البته باید منتظر ماند و دید چطور پیش می رود. به نظر من قبل از هر چیز باید مربیان خارجی متوجه باشند که روی نیمکت تیم بزرگی در آسیا می نشینند و نباید فراتر از وظایفشان عمل نمایند.

سرمربی جدید تیم از امکانات تیم ملی و فدراسیون فوتبال رضایت کامل داشته و این امکانات را عالی توصیف نموده است، اما سرمربی سابق همواره در این خصوص مشکل داشت؟

تا جایی که من می دانم تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر از امکاناتی خوبی برخوردار است و فدراسیون فوتبال برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته است، به نظر من بعضی حرفهای گذشته، برای فرار از مسئولیت زده می شد و البته تیم ملی همواره احتیاج به امکانات مدرن و به روز دارد و کی روش در فراهم کردن این امکانات سهیم بود. هرچند باید اقرار کرد نتایج چندان خوبی در زمان او نگرفتیم و گاهی برای بردن تیم های دست چندم، چنان خوشحالی کردیم که انگار بهترین تیم جهان را بردیم.

انگار کلمبیا هم راه تیم ملی کشورمان را پیش گرفته و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت؟

بله درست است، من هم پیگیر بودم، کلمبیا هم خیلی زود باخت و از رقابت ها کنار رفت، به هر حال هنوز زمان خوبی برای قضاوت نیست اما شاید ماه ها و سالهای آینده باز هم شاهد این گونه شکست ها باشیم و فکر می کنم که کی روش در کلمبیا به اندازه ایران دوام نمی آورد.

پرسپولیس هم به دنبال سرمربی خارجی است و انگار در کوشش هستند جانشین خوبی برای برانکو پیدا نمایند.

بهترین گزینه برای پرسپولیس همان برانکو بود، حفظ برانکو هم به نفع پرسپولیس و هم به نفع فوتبال کشورمان بود. حالا هم قطعاً انتخاب جانشین او کار سختی است و مهمتر اینکه جانشین برانکو کار سختی در پرسپولیس خواهد داشت. برعکس تیم ملی که به نظرم جانشین کی روش کار راحتی خواهد داشت و می تواند از کاشته های کی روش هم استفاده کند.

9

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29973

به "احمدی: هیچ قصدی برای خداحافظی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: هیچ قصدی برای خداحافظی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید