استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از جشن نوروزگاه آیینه خانه مفخم در خراسان شمالی

به گزارش مجله سرگرمی، حضور گسترده و گرم مسافران و گردشگران نوروزی که از مناطق مختلف ایران برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان و همچنین شرکت در مراسم نوروزگاه به شهرستان بجنورد آمدند و به شور و حال این جشن رنگ دیگری دادند.

استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از جشن نوروزگاه آیینه خانه مفخم در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، با حضور گرم و پرشور گردشگران نوروزی از سراسر نقاط مختلف کشور دومین روز از جشن نوروزگاه شهرستان بجنورد برگزار گردید.

رحیم زاده رئیس اداره شهرستان بجنورد در این باره گفت: حضور گسترده و گرم مسافران و گردشگران نوروزی که از مناطق مختلف ایران برای بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرستان و همچنین شرکت در مراسم نوروزگاه به شهرستان بجنورد آمده بودند به شور و حال این جشن رنگ دیگری داد و مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان نیز نهاده شد.

جشن نوروزگاه شهرستان بجنورد که هر ساله از روز 28 اسفندماه در محوطه میراث بنای تاریخی آیینه خانه مفخم لغایت 12 فروردین همراه با نوای آیین های نوروزی ، موسیقی پاپ و برنامه های متنوع شاد برگزار می گردد ، حضار بومی و گردشگران و مسافران نوروزی را تحت تاثیر قرار می دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43768

به "استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از جشن نوروزگاه آیینه خانه مفخم در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از جشن نوروزگاه آیینه خانه مفخم در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید