انتخاب مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره پرسپولیس، کارگزار ماندنی شد؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس با 10 امتیاز نسبت به تیم دوم، صدرنشین نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تا خاتمه هفته بیست و یکم است، اوضاع داخلی این باشگاه کاملاً آشفته و بهم ریخته است.

انتخاب مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره پرسپولیس، کارگزار ماندنی شد؟

پس از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد انتظار می رفت وزارت ورزش هر چه سریعتر به اوضاع نابسامان این باشگاه سروسامان دهد اما هر چه زمان گذشت شرایط قرمز تر شد و کار را تا جایی پیش برد که بین سه عضو هیات مدیره هم بر سر بسیاری مسائل اتفاق نظر وجود ندارد و هر کدام ساز خودشان را می زنند.

مهمترین چالشی که اعضای هیات مدیره با آن روبرو بودند تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی های داخلی و خصوص خارجی بود که با وجود کوشش های اجرا شده نه مهرداد هاشمی و نه مهدی رسول پناه در این راه پیروز نبوده اند. علی رغبتی هم که مثل همواره ساکت ترین عضو است!

با این حال هر کدام از این دو عضو در کوشش هستند تا منابع مالی را از راهی که سراغ دارند تامین نمایند اما هر چه جلوتر می فرایند کمتر در کارشان پیروز می شوند. یکی از درگیری های چند هفته اخیر مسئولان باشگاه پرسپولیس با کارگزار اسپانسری این باشگاه بود که حتی کار را به وزیر ورزش هم کشاند.

شرکت آتیه داده پرداز که به عنوان کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس 15 میلیارد تومان را به عنوان قرض الحسنه به باشگاه داده بود و چند میلیارد هم درآمدزایی نموده است، مورد حمایت یکی از اعضای هیات مدیره قرار نداشت چرا که این عضو تمایل داشت شرکت ریحان فیلم که از شرکای اوست و مبلغی را به پرسپولیس قرض داده بود، به عنوان اسپانسر سرخپوشان کار را دنبال کند.

شاید به خاطر همین تمایلات شخصی بود که از سوی باشگاه پرسپولیس قرارداد با کارگزار اسپانسری باشگاه به صورت یکطرفه فسخ شد و از سوی مسئولان باشگاه خبر این فسخ قرارداد در اختیار رسانه ها نهاده شد تا وزیر ورزش را در عمل اجرا شده قرار دهد.

همین اختلافات باعث شد که مدیرعامل شرکت آتیه پرداز با وزیر ورزش ارتباط بگیرد و موضوع را جویا گردد. مسعود سلطانی فر وقتی در جریان شرایط موجود نهاده شد از این شرکت خواسته است به فعالیتش ادامه دهد.

نامه نگاری های بین وزارت ورزش و این شرکت به اینجا منجر شده که کارگزار اسپانسری سرخپوشان به فعالیت خود با شرایطی که به وزیر اعلام نموده است به کارش ادامه دهد. البته تصمیم نهایی در این مورد پس از پاسخ وزیر ورزش اتخاذ خواهد شد اما به نظر می رسد شرایط برای ادامه فعالیت این کارگزار فراهم شده است.

با این حال قرار است مدیرعامل و دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هفته آیند انتخاب و معرفی شوند. خبرنگاران کسب اطلاع کرد یکی از اعضایی که به هیات مدیره پرسپولیس اضافه خواهد شد دستی در پتروشیمی دارد و از بنیه مالی بالایی هم برخوردار است. دومین عضو جدید هیات مدیره هم مدیرعامل یک هلدینگ مالی است که مذاکرات با وی ادامه دارد.

قرار است هفته آینده شرایط مدیریت باشگاه پرسپولیس تعیین گردد تا تیم فوتبال این باشگاه بتواند با آرامش بیشتری تمریناتش را برای ادامه مسابقات لیگ برتر شروع کند. علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه اعضای هیات مدیره پرسپولیس هستند که وظیفه سرپرستی باشگاه برعهده رسول پناه است. با این حال این احتمال وجود دارد که اگر کارگزار سرخپوشان ماندگار گردد، یکی از اعضای فعلی باشگاه پرسپولیس را ترک کند!

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88556

به "انتخاب مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره پرسپولیس، کارگزار ماندنی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره پرسپولیس، کارگزار ماندنی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید