انصراف تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی از لیگ به دلیل مسائل اقتصادی

به گزارش مجله سرگرمی، رییس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: تیم دوچرخه سواری استان به دلیل کمبود اعتبارات و مسائل اقتصادی در لیگ دوچرخه سواری حضور ندارد.

انصراف تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی از لیگ به دلیل مسائل اقتصادی

سید حمید علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران منطقه خراسان جنوبی، اظهارکرد: تیم دوچرخه سواری استان سال جاری در لیگ برترحضور نداشته و این امر به دلیل کمبود اعتبارات و مسائل مالی بوده است.

وی اضافه نمود: تیم استان در لیگ برتر تیم نسبتا خوبی بود و با توجه به بضاعت مالی و بازیکنان استان در موقعیت خوبی بودیم.

رییس هیات دوچرخه سواری استان اظهارکرد: با توجه به مسائل مالی حمایت های بخش اسپانسری نیز در استان کم بوده و زمانی حمایت های مالی امکان پذیر است که بازتاب تبلیغاتی داشته باشد.

علوی توضیح داد: در صورتی که مسابقات لیگ و کشوری امکان پخش تلویزیونی پیدا کند در این صورت می توان امیدوار بود که امکان حضور بخش های مالی و صنعتی به عنوان اسپانسرها را داشت.

وی با اشاره به اینکه بدنبال ایجاد جریان سازی تازه ای در ورزش دوچرخه سواری در استان هستیم، اضافه نمود: در حال حاضر با خراسان رضوی دنبال راه اندازی تورهای دوچرخه سواری هستیم و تیم استان نیز در تور دوچرخه سواری مشهد - تربت حیدریه حضور خواهد داشت و در صورت دوبانده شدن محورهای بیرجند تور دوچرخه سواری مشهد تا بیرجند را نیز خواهیم داشت.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی یادآورشد: به صورت معمول در فصل زمستان و سرما مسابقات و تمرین های جاده ای و خیابانی تعطیل و تمرین ها به صورت باشگاهی انجام می گردد.

علوی اظهارکرد: در بخش گردشگری نیز کارهایی در حال اجرا است که بدنبال برگزاری تورهای دوچرخه سواری خانوادگی با رعایت شئونات اسلامی در محیط های گردشگری استان هستیم.

وی اضافه نمود: این امر با هماهنگی هیات کوهنوری به صورت دوچرخه سواری و کوهنوردی برنامه ریزی شده که در حال حاضر در بعضی شهرستانها در حال اجرا است.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی از حضور سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در استان خبرداد و گفت: با توجه به سفر سرمربی تیم ملی و بحث استعدادیابی از دوچرخه سواران کوهستان استان این توانایی در رشته کوهستان در استان وجود دارد که با کوشش های مستمر بتوانیم این رشته را در استان گسترش دهیم.

علوی با اشاره به اینکه در استان پیست دوچرخه سواری وجود ندارد، گفت: در حال حاضر در رشته کوهستان در بخش های دانهیل، تریال و کراس کانتری و کورسی جاده ای دوچرخه سواران استان در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ورزشکار حرفه ای در رشته دوچرخه سواری در استان 40 نفر هستند اما در رشته های مختلف دیگری نیز در استان دوچرخه سوار و در بحث همگانی نیز دوچرخه سواران زیادی را در استان داریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73010

به "انصراف تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی از لیگ به دلیل مسائل اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی از لیگ به دلیل مسائل اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید