ایران 9 مدال نمایشگاه فناوری شانگهای را کسب کرد

به گزارش مجله سرگرمی، پکن- خبرنگاران- جمهوری اسلامی ایران 9 مدال شامل دو مدال طلا، 6 مدال نقره و یک مدال برنز هفتمین نمایشگاه بین المللی فناوری شانگهای را کسب کرد.

ایران 9 مدال نمایشگاه فناوری شانگهای را کسب کرد

به گزارش خبرنگاران در انتها این جشنواره که با حضور یک هزار شرکت از کشورهای مختلف جهان از جمله هشت شرکت ایرانی از 18 تا 20 آوریل (29 الی 31 فروردین 1398) در شانگهای برگزار گردید پدرام یوسفی در کلاس شیمی و امیر رضا فتحراضی در کلاس مکانیک، مدال طلای این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در انتها این جشنواره احرار سروی پیرایواتلو و نروان دیلیین به بو به صورت مشترک در کلاس رباتیک، امیر حسین میر مهدی و شایان سنگانه به صورت مشترک در کلاس عمران، سارا کابلو و باران اعتمادی به صورت مشترک در کلاس مهندسی پزشکی، سید امید سجادی در کلاس بیوتکنولوژی و تارا تاجیک در کلاس پزشکی پیروز به کسب مدال نقره این جشنواره بین المللی شدند.

مینا همتی کریم خانی هم مدال برنز کلاس مهندسی پزشکی این جشنواره را کسب کرد علاوه بر این تیم های ایرانی شرکت کننده در این جشنواره نیز پیروز به کسب 5 جایزه ویژه این نمایشگاه شدند.

نماینده سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران در خصوص این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در هفتمین نمایشگاه بین المللی فناوری (CSITF) که یک نمایشگاه برای تجارت های بین المللی در زمینه فناوری محسوب می گردد حدود یک هزار شرکت حضور داشتند.

مهران خسروانی اضافه کرد: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای فناوری و پژوهش های علمی سراسر جهان از جمله تولیدات هوشمند، زیست دارو و نسل جدید فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه توسط وزارت بازرگانی، وزارت امور خارجه و شهرداری شانگهای و با حمایت سازمان ملل متحد و سازمان مالکیت معنوی جهان و با حضور شرکت های بزرگ جهان همچون مایکروسافت، سامسونگ، اینتل، اچ پی و زیمنس در محل نمایشگاه های بین المللی شانگهای برگزار گردید.

وی گفت: در این رویداد مهم بین المللی از سوی جمهوری اسلامی ایران طرح آقایان پدرام یوسفی، نروان دیلیین به بو، احرار سروی پیرایواتلو، امیر رضا فتح راضی، سید امیر حسین میر مهدی، شایان سنگانه و سید امید سجادی و خانم ها سارا کابلو، باران اعتمادی، تارا تاجیک و مینا همتی کریم خانی پیروز به کسب پذیرش و شرکت شده بود.

خسروانی با اشاره به اینکه در این رویداد طرح های نوآورانه از سراسر جهان شرکت داشتند گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه طرح های پژوهشگران ایرانی و حضور در عرصه های مهم بین المللی جهت تبادل علمی و کسب اطلاع از دستاوردهای پژوهشی سایر کشورهای جهان بود.

وی خاطر نشان کرد: در این رویداد بین المللی اختراعات شرکت داده شده پژوهشگران در کلاس های علمی دسته بندی شد و بر اساس نظر هیات داوران به طرح های برتر مدال های طلا، نقره و برنز اهدا شد.

**آساق**1904**

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20460

به "ایران 9 مدال نمایشگاه فناوری شانگهای را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 9 مدال نمایشگاه فناوری شانگهای را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید