برخورد جدی با هرگونه فساد اداری از سوی دستگاه قضا

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس قوه قضائیه با تضمین سلامت ادارات استان کردستان، ضامن این موضوع را برخورد جدی با هرگونه فساد اداری از سوی دستگاه قضا مطرح نمود.

برخورد جدی با هرگونه فساد اداری از سوی دستگاه قضا

به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهداف سفر به استان کردستان، دیدار با مردم، خانواده شهدا و دانشگاهیان از جمله اهداف مهم این سفر یک روزه عنوان نمود.

وی اظهار کرد: در دیدار با جوانان فارغ التحصیل دانشگاه کردستان با دیدگاه شان آشنا شدیم و نکته نظرات خوبی درخصوص دادرسی پرونده های قضایی مطرح شد.

رئیس قوه قضیائیه با بیان این که خانواده معظم شهدا یکی از سرمایه های عظیم استان کردستان هستند، این خانواده ها را پرچمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی یکی از مسائل مهم کردستان را سلامت ادارات عنوان و توسعه یافتگی این استان را در گروه وجود امنیت، رونق فراوری و سلامت اداری دانست.

رئیسی با تضمین سلامت ادارات استان کردستان، ضامن این موضوع را برخورد جدی با هرگونه فساد اداری از سوی دستگاه قضا عنوان نمود.

وی اضافه کرد: توصیه هایی در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضای کردستان مبنی بر مهربانی با مردم، مبارزه با هرگونه تخلف و عمل با تدبیر به این کارکنان شد که ضروری است توجه ویژه ای به آن گردد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اعزام 10 تیم به 10 شهر کردستان و بیان مسائل در جلسه شورای عالی قوه قضائیه توضیح داد: در این جلسات تصمیم بر رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضای استان گرفته شد و 600 میلیارد ریال برای رفع کردن مسائل اقتصادی دستگاه قضا کردستان در نظر گرفته شد.

وی روحیه و نشاط مردم کردستان را در حفظ ارزش های نظام و برخورد با ضد انقلاب مثال زدنی توصیف کرد و کردستان را سنگر ولایت مداری علاوه بر دمیدن یاس و ناامیدی از سوی دشمن نامید.

رئیسی سرمایه های طبیعی و نیروی انسانی را از ظرفیت های کردستان دانست و میدان دادن به جوانان را عاری از ضرر توصیف و قوه قضائیه استان را جوان عنوان نمود.

وی ادامه داد: موضوع کردستان تا حل کمبودها و مسائل از دستور کار خارج نخواهد شد و اولین جلسه قوه قضائیه به ارائه گزارش تیم های اعزامی به کردستان و تصمیم برای رفع مسائل استان اختصاص می یابد.

رئیس قوه قضائیه در سرانجام با اشاره به بازدید از زندان سنندج، از اجرای کامل طبقه بندی در زندان سنندج اطلاع داد و بر ضرورت بهسازی بیشتر در زندان ها تاکید نمود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37903

به "برخورد جدی با هرگونه فساد اداری از سوی دستگاه قضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی با هرگونه فساد اداری از سوی دستگاه قضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید