آنالیز قانون بازار پایه به جلسه بعدی شورای عالی بورس موکول شد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر اقتصاد که رئیس شورای عالی بورس نیز محسوب می گردد درباره دستور جلسه امروز این شورا و اینکه آیا موضوع قانون جدید بازار پایه در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد یا خیر، گفت: موضوع آنالیز قانون جدید بازار پایه فرابورس به جلسه بعدی شورای عالی بورس موکول شد.

آنالیز قانون بازار پایه به جلسه بعدی شورای عالی بورس موکول شد

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش اعلام شده بود که قانون جدید بازار پایه از سرانجام خرداد ماه اجرایی خواهد شد اما پس از اینکه عده ای از فعالان بازار سرمایه به تغییر این قانون اعتراض کردند قرار شد کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار و کانون نهادهای سرمایه گذاری نظرات سهامداران حقیقی و فعالان بازار سرمایه را گرفته و به سازمان بورس منعکس نمایند و با توجه به آن نظرات در جلسه شورای عالی بورس در این مورد تصمیم گیری گردد.

روز گذشته شاپور محمدی -رییس سازمان بورس- در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد که امکان دارد آنالیز قانون بازار پایه از دستور جلسه این هفته خارج گردد.

امروز خبرنگاران با فرهاد دژپسند -وزیر اقتصاد و رئیس شورای عالی بورس- گفت وگو کرد و از او پرسید که آیا قانون جدید بازار پایه در این جلسه آنالیز شد، وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال گفت: قرار شد این موضوع در جلسه بعدی شورای عالی بورس بحث و آنالیز گردد.

وی شرح داد: در این جلسه شورای عالی به دستور جلسه موضوع بازار پایه نرسید و صورت های اقتصادی سازمان بورس آنالیز و تأیید شد.

با این حساب فعالان بازار پایه برای اطلاع از وضعیت اجرایی شدن یا نشدن قانون جدید این بازار، باید تا جلسه بعدی شورای عالی که احتمالاً دو هفته دیگر است منتظر باشند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28414

به "آنالیز قانون بازار پایه به جلسه بعدی شورای عالی بورس موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قانون بازار پایه به جلسه بعدی شورای عالی بورس موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید