بهره برداری از 184 ایستگاه دیجیتالی در صدا وسیمای آذربایجان شرقی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سیدمحسن لطیفی قبل از ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آخرین روزهای خدمت در این سازمان در حالی از سنگری به سنگر دیگر می روم که همکاران ما در این مرکز، 250 پروژه فرهنگی و فنی و هنری را بهره برداری کرده اند.

بهره برداری از 184 ایستگاه دیجیتالی در صدا وسیمای آذربایجان شرقی

وی با بیان اینکه در پایان سال 93، 33 ایستگاه دیجیتالی در استان داشتیم که امروز 184 ایستگاه دیجیتال جدید هم به این تعداد افزوده می شود، گفت: همچنین بهره برداری از راه های دسترسی و فرستنده های دیجیتال از دیگر اقدامات این مرکز بوده است.

لطیفی ادامه داد: در میان آثار هنری، سریال روزهای بی قراری در مرکز استان در حال تولید است که می تواند به عنوان اثر فاخر از شبکه های سراسری پخش شود، همچنین سریال جلال که از کتاب بینوایان ویکتور هوگو برداشته شده اوایل شهریور کلید می خورد.

وی افزود: بیش از 30 مستند در موضوعات مختلف از جمله مدافعان حرم و سرداران انقلاب و دفاع مقدس در این مرکز تولید شده است.

مدیر کل سابق صداوسیمای استان با اشاره ای به همکاری مدیران استانی در تامین اعتبارات این سازمان گفت: اعتبارات عمرانی ما نسبت به گذشته، پنج برابر افزایش داده شد که امیدواریم این مقدار در سال پیش رو بیشتر نیز شود.

وی ادامه داد: در این استان تمامی مدیران با یکدیگر تعامل بسیار ویژه ای داشتند و مشکلی از این لحاظ در استان شاهد نبودیم که همین جا باید از تمامی این افراد قدردانی کرد.

لطیفی افزود: از اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر که در راستای فرهنگ استان گام بالایی برداشتند قدردانی ویژه ای داریم.

گفتنی است در این آیین، از زحمات سید محسن لطیفی تجلیل شده و مرتضی صفری به عنوان مدیر کل جدید این سازمان در استان معرفی شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 192

به "بهره برداری از 184 ایستگاه دیجیتالی در صدا وسیمای آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 184 ایستگاه دیجیتالی در صدا وسیمای آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید