تحت فشار قراردادن پرسپولیس برای دریافت بلیت فروشی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، درحالی که نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر قرار است از روز 31 مرداد شروع گردد، واگذاری بلیت فروشی دو تیم استقلال و پرسپولیس یکی از دغدغه های مسئولان این دو باشگاه است.

تحت فشار قراردادن پرسپولیس برای دریافت بلیت فروشی

در این بین باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که از قبل داشت بلیت فروشی دیدارهای خود را تا شهریورماه سال 98 به شرکت مبنا توسعه واگذار نموده بود اما امروز نامه ای به امضا ایرج عرب منتشر شد که به نظر می رسد اوضاع سرخپوشان را بدتر از قبل خواهد نمود.

در نامه ای که امروز با امضا ایرج عرب منتشر شده خطاب به مهدی تاج تاکید شده است شرکت ریحان فیلم مجری بلیت فروشی این باشگاه خواهد بود. این نامه در حالی روز 4 تیرماه خطاب به مهدی تاج ارسال شده که باشگاه پرسپولیس تا شهریورماه با شرکت دیگری قرارداد داشته است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به واسطه مسائل اقتصادی که داشته اند از شرکت جدید 7 میلیارد تومان دریافت نموده اند و وعده داده اند که بلیت فروشی فصل آینده را به این شرکت خواهند داد.

با این حال بعضی نهادها بالادستی به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید نموده اند به دلیل اینکه یکی از افراد بدهکار به فوتبال با این شرکت در ارتباط است، حق ندارند بلیت فروشی سال آینده را به این شرکت بدهند.

پس از تاکیدی که از سوی مقامات بالادستی اجرا شده، مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد داشتند بلیت فروشی را به نهاد دیگری واگذار نمایند اما شرکت مذکور پیش دستی نموده و با انتشار بیانیه و نامه ایرج عرب عملا باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرارداده تا راهی برای رهایی از این قرارداد نداشته باشد.

به نظر می رسد طی روزهای آینده این موضوع به یکی از چالش های باشگاه پرسپولیس تبدیل خواهد شد. مسئولان این باشگاه قصد داشتند 7 میلیارد تومان دریافتی از شرکت مذکور را برگردانند و بلیت فروشی را به شرکت دیگری بدهند اما این شرکت برای تحت فشار گذاشتن باشگاه این بیانیه را صادر نموده است.

این در حالی است که بعضی نهادهای نظارتی به واسطه نزدیکی یکی از بزرگترین بدهکاران فوتبالی به این شرکت، تاکید نموده اند باشگاه پرسپولیس حق ندارد بلیت فروشی و سایر عوامل درآمدزایی خود برای فصل آینده را به این شرکت بدهند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37415

به "تحت فشار قراردادن پرسپولیس برای دریافت بلیت فروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحت فشار قراردادن پرسپولیس برای دریافت بلیت فروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید