تنبیه دانش آموزان برای سیستم آموزش آفت است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید محمد بطحایی صبح شنبه در مراسم بازدید و ارزیابی طرح ملی برنامه ویژه مدرسه که در دبستان فاطمه زهرا (س) و دبیرستان اول متوسطه مهدیه کرج برگزار گردید، با اشاره به اینکه برنامه های ویژه مدرسه مهم ترین برنامه هایی است که از مهرماه امسال در مدارس آغازشده است، اظهار کرد: بر اساس این برنامه ها معلمان، مربیان و اولیا هفته ای دو ساعت آموزش در پایه های اول، دوم، چهارم، پنجم ابتدایی و همچنین اول متوسطه فرامی گیرند.

تنبیه دانش آموزان برای سیستم آموزش آفت است

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها متناسب به احتیاج منطقه و احتیاجهای دانش آموزان تنظیم شده است، گفت: این گام بسیار کوچکی است که احتیاجهای منطقه ای، فردی و اجتماعی دانش آموزان را در خود می گنجاند، در آغاز چنین طرحی به ویژه در گستره کشور با محدودیت ها و مشکلاتی روبرو هستیم.

وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: خوشبختانه شواهد نشان می دهد که این کار به خوبی اجراشده و امیدواریم دامنه این کار گسترده تر گردد.

بطحایی با اشاره به اینکه این طرح در تمام مدارس کشور اجرا می گردد، گفت: میزان پیشرفت این طرح حاکی از موفقیت آن است که البته ممکن هست نقص هایی وجود داشته باشد که باید برطرف گردد.

وی بابیان اینکه تنبیه دانش آموزان یک آفت است و گاهی ممکن است چنین اتفاقاتی پیش آید، بیان نمود: نباید خشونت های این چنینی در آموزش وپرورش پیش آید.

وزیر آموزش وپرورش افزود: مدیران آموزش وپرورش باید به عنوان نمایندگان در چنین شرایطی برخورد نمایند.

بطحایی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه میانگین سرانه آموزشی در کشور پنج مترمربع است ولی در استان البرز حدود سه مترمربع است، بیان نمود: البرز ازنظر سرانه آموزشی بسیار ضیف است و امیدواریم در سال آینده البرز جزو اولویت های اول ما برای افزایش سرانه فضای آموزشی باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر البرز در حوزه فضاهای آموزشی در رده استان های محروم قرار گرفته است، از همه خیرین می خواهیم این استان را در برنامه های خود برای ساخت و یاری قرار دهند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14118

به "تنبیه دانش آموزان برای سیستم آموزش آفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه دانش آموزان برای سیستم آموزش آفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید