تیمی برای قهرمانی در لیگ برتر می بندم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، افشین قطبی پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: بازی بسیار جذابی بود و من احساس می کنم این بازی همه چیز برای ایده آل بودن را در خود داشت.

تیمی برای قهرمانی در لیگ برتر می بندم

وی اضافه کرد: هر دو تیم در این بازی برای پیروز شدن وارد میدان شده بودند و من لازم می دانم از بازیکنانم تشکر کنم که تا لحظه آخر تسلیم نشدند.

قطبی اعلام کرد: از اینکه لوسیانو پریرا مهاجم فولاد خوزستان پیروز به کسب عنوان آقای گلی شد بسیار خرسندم. با وجود اینکه 35 سال سن داشت ولی بسیاری حرفه ای بود و به تیم بسیار یاری کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در خصوص آینده کاری خود در باشگاه فولاد خوزستان گفت: شب قبل از این بازی با مسئولان باشگاه صحبت هایی کردم و قرار بر این شد که اگر شرایط من را بپذیرند در این تیم بمانم. اگر این تیم دست من باشد، تیمی را خواهم بست که عنوان قهرمان را یدک بکشد.

قطبی اعلام کرد: هدف من و بازیکنان فولاد خوزستان این است که مردم خوزستان را شاد کنیم. این خطه به خطه فوتبال خیز معروف است و مردمش باید یک تیم خوب در این استادیوم خوب و زیبا داشته باشند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24009

به "تیمی برای قهرمانی در لیگ برتر می بندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی برای قهرمانی در لیگ برتر می بندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید