خبرنگاران استراتژی شاهین بوشهر استفاده از بازیکنان بومی است

به گزارش مجله سرگرمی، بوشهر-خبرنگاران- سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر گفت: استراتژی این تیم برای حضور در لیگ برتر استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی است.

خبرنگاران استراتژی شاهین بوشهر استفاده از بازیکنان بومی است

سعید مسیگر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: علت تاکید عبدالله ویسی بر تمدید قرارداد یا جذب بازیکنان بومی سیاست باشگاه است که در این زمینه مسائل اقتصادی نیز مزید بر علت شده است.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت جابجایی باشگاه شاهین اعلام کرد: از بازیکنان فصل گذشته 11 نفرشان مدنظر ویسی است که مذاکره های لازم با آنها انجام و بازیکنان امیر حسین موسی زاده، مرتضی غلامعلی تبار، بهمن سالاری، حسین مالکی، میلاد شعبانلو و بهروز نوروزی فرد قرارداد خود را با تیم تمدید کردند.

مسیگر ادامه داد: پس از انعقاد قرارداد با سایر بازیکنان فصل گذشته جذب بازیکنان سهمیه لیگ رجحان مدنظر است تا با تکمیل نفرات از روز شنبه تمرینات شاهین شروع گردد.

وی اضافه نمود: تا بدین لحظه قرار شده مجوزی 2 ساله از سوی وزارت کشور برای تیم داری شهرداری بوشهر در لیگ برتر صادر گردد که شروع فعالیت باشگاه نیز بر اساس همین قول ها اجرا شده است.

مسیگر ادامه داد: با صادر شدن مجوز شهرداری بوشهر به صورت اسپانسر در لیگ برتر تیم داری خواهد نمود و چنانچه در این مدت اسپانسر دارای شرایط مدنظر پیدا شد برای تقویت اقتصادی تیم بکارگیری می گردد.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در اساسنامه باشگاه شاهین شهرداری بوشهرفت: اساسنامه باشگاه اصلاح و نام باشگاه نیز با اضافه شدن یک پسوند تغییرکرده که به محض تأیید اداره ثبت شرکت ها رسانه ای می گردد.

مسیگر در ارتباط با هدف گذاری باشگاه شاهین برای حضور در مسابقات لیگ برتر گفت: برای تیم داری نباید تنها به فکر بقا بود زیرا با این تفکر تیم تا آستانه سقوط پیش می رود از این رو شاهین قرار دریافت در بین 6 تیم برتر لیگ را مدنظر قرار داده است.

7212/ 6043

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28874

به "خبرنگاران استراتژی شاهین بوشهر استفاده از بازیکنان بومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استراتژی شاهین بوشهر استفاده از بازیکنان بومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید