خبرنگاران درخواست از دادستان: توقف تبلیغ اقامت در منازل شخصی مشهد

به گزارش مجله سرگرمی، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در نامه ای به دادستان این استان درخواست کرد از اقدامات تبلیغی در فضای مجازی برای اسکان در منازل شخصی و بعضی آپارتمانهای مشهد جلوگیری گردد.

خبرنگاران درخواست از دادستان: توقف تبلیغ اقامت در منازل شخصی مشهد

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل ابوالفضل مکرمی فر در مکاتبه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گزارش داد: بر اساس آنالیز به عمل آمده تعدادی از بهره برداران آپارتمانها و منازل شخصی مبله در سطح شهر مشهد به صورت غیرمجاز به وسیله تبلیغ در پایگاههای اینترنتی دیوار و شیپور بازاریابی و اسکان گردشگران و مسافران را در منازل شخصی انجام می دهند.

در ادامه این نامه آمده: بر حسب مصوبات ستاد خدمات سفر استان و تاکید استاندار خراسان رضوی از آن جا که اسکان و ارائه خدمات به زائران و گردشگران توسط این نوع مکانها و و همه واحدهای فاقد مجوز ممنوع است و با توجه به شیوع ویروس عامل بیماری کرونا که استفاده از منازل شخصی گسترش و خطرپذیری ابتلا به آن را در سطح شهر بالا می برد، در مورد منع تبلیغات مذکور در سایتها و شبکه های فعال در فضای مجازی مانند دیوار و شیپور دستور اقدام مقتضی صادر فرمایید.

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی، به دلیل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از انتقال ویروس عامل آن اقامت مسافران در واحدهای اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمانها، میهمانپذیرها و نیز واحدهای غیررسمی در این استان به ویژه در شهر مشهد ممنوع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در استان خراسان رضوی 921 نفر گزارش شده است.

تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آنها بطور قطعی مثبت شده 113 نفر است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79149

به "خبرنگاران درخواست از دادستان: توقف تبلیغ اقامت در منازل شخصی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست از دادستان: توقف تبلیغ اقامت در منازل شخصی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید