دستور ویژه برای برآورد خسارت های آزادی، تامین هزینه ها از باشگاهها

به گزارش مجله سرگرمی، علی اکبر شعبانلو در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان و حواشی این دیدار، خسارت های زیادی را به مجموعه ورزشی آزادی وارد نموده است، گفت: حواشی دیداری که شامگاه آدینه در استادیوم یکصد هزار نفری برگزار گردید تا دیر وقت ادامه داشت طوری که بعد از آن فرصتی برای آنالیز های دقیق و معین کردن میزان خسارت های وارد شده به این استادیوم نمانده بود اما این آنالیز ها در اولین فرصت باید انجام و نتیجه آن معین گردد.

دستور ویژه برای برآورد خسارت های آزادی، تامین هزینه ها از باشگاهها

وی توضیح داد: به تمام بخش های ذی ربط و معاونت های مربوطه در ورزشگاه آزادی دستور داده شده تا خیلی سریع و ظرف مدت زمان دو سه روز خسارت های ناشی از حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان را تعیین و برآورد لازم برای هزینه های آن را داشته باشند.

سرپرست مجموعه ورزشی با ابراز تأسف از حواشی ایجاد شده در سرانجام این دیدار به این پرسش مبنی بر اینکه خسارت های ناشی از حواشی ایجاد شده تنها به ورزشگاه یکصد هزار نفری وارد شده یا موضوع به خارج از این ورزشگاه هم کشیده شده است؟، اعلام نمود: همان طور که گفتم شب گذشته فرصتی برای بازدید کارشناسی از قسمت های مختلف باقی نمانده بود. آنچه مسلم است به داخل کاسه ورزشگاه یکصد هزار نفری خسارت های زیادی وارد شده است. از تصاویر ثبت شده هم تعیین است که به خصوص جایگاه ها، محل ورود و خروج بازیکنان و میکسدزون آسیب زیادی دیده است.

وی تاکید نمود که تمام خسارت های داخل و خارج از ورزشگاه یکصد هزار نفری تعیین و برآورد اقتصادی آن به صورت دقیق محاسبه خواهد شد.

پرداخت هزینه های ناشی از خسارت های وارد شده به ورزشگاه آزادی برعهده چه کسی یا چه باشگاهی است؟، شعبانلو در پاسخ به این پرسش خبرنگاران گفت: نتیجه به دست آمده از برآورد اقتصادی خسارت های وارد شده به ورزشگاه آزادی به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام می گردد تا این سازمان پیگیرِ پرداخت آن گردد.

شعبانلو توضیح داد: پیش از این روال کار به این صورت بود که تیم های میزبان مسئول پرداخت هزینه های ناشی از خسارت های وارد شده به ورزشگاه بودند و این هزینه را سازمان لیگ از محل درآمدهای آنها کسر می کرد. اینکه در خصوص این بازی و حواشی آن، سازمان لیگ چه برخوردی خواهد داشت و هزینه های خسارت را از کدام تیم می گیرد، با خودشان است. ورزشگاه آزادی به وسیله این سازمان پیگیر پرداخت خسارت ها خواهد بود.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ابراز امیدواری کرد که از این پس دیدارهای برگزار گردیده در این مجموعه با حواشی اینگونه روبرو نگردد به خصوص که جبرانِ خسارت های وارد شده علاوه بر هزینه، زمان زیادی را هم می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه آدینه در ورزشگاه آزادی برگزار گردید و با تساوی بدون گل به سرانجام رسید. حواشی این دیدار که پیش از آغاز آن آغاز شده بود، 245 مصدوم و یک فوتی داشت.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21129

به "دستور ویژه برای برآورد خسارت های آزادی، تامین هزینه ها از باشگاهها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه برای برآورد خسارت های آزادی، تامین هزینه ها از باشگاهها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید