رئال، ایسکو را جریمه می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، رئال مادرید پس از مشکلاتی که اخیرا ایسکو در رختکن ایجاد نموده تصمیم دارد جریمه هایی را برای این هافبک ملی پوش در نظر بگیرد.

رئال، ایسکو را جریمه می نماید

رئال، ایسکو را جریمه می نماید

باشگاه رئال مادرید در حال آنالیز حرکت اخیر ایسکو برای خودداری از رفتن به همراه تیم به استادیوم سانتیاگو برنابئو برای بازی مقابل آژاکس آمستردام است و امکان دارد که او را مجازات کند.

ایسکو سه شنبه هفته گذشته پس از اطلاع پیدا کردن از عدم حضور در لیست 19 نفره رئال مادرید برای مصاف خانگی با نماینده هلند که با شکست 4 بر یک کهکشانی ها انتها یافت، اقدام به ترک زمین تمرینی والده بباس کرد و با خودروی شخصی خود به مقصدی ناتعیین رفت. این در حالی بود که سایر بازیکنان حتی آنهایی که در لیست قرار نگرفته بودند با اتوبوس تیم به استادیوم سانتیاگو برنابئو رفتند.

با وجود آنکه ایسکو بابت تنها همراه نکردن هم تیمی هایش در راستا استادیوم از آنها عذرخواهی کرد، سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید مورد را به مدیران باشگاه گزارش نموده و به همین دلیل امکان دارد که او مجازات گردد.

طبق اعلام نشریه مارکای اسپانیا، سولاری کسی نبوده که درخواست مجازات ایسکو را از باشگاه داشته، اما گزارش او در خصوص عدم حضور هافبک سابق مالاگا در اتوبوس تیم - اقدامی که خلاف آیین نامه انضباطی باشگاه است - مدیران باشگاه را بر آن داشته که حرکت او را زیر ذره بین قرار دهند.

سولاری با قرار ندادن نام ایسکو برای بازی امشب تیمش مقابل وایادولید، یک بار دیگر نشان داد که در برنامه هایش برای بهترین بازیکن سال گذشته تیم ملی اسپانیا جایی ندارد و تعیین نیست که تا چه زمانی به تبعید او ادامه دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15428

به "رئال، ایسکو را جریمه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال، ایسکو را جریمه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید