راه برای انتقال میلاد محمدی به سلتیک باز شد

به گزارش مجله سرگرمی، این ملی پوش ایرانی تمایل خود را برای حضور در فوتبال انگلیس ابراز نموده و روشن است که جایگزین لوستیک در تیم سلتیک می گردد.

راه برای انتقال میلاد محمدی به سلتیک باز شد

به گزارش خبرنگاران ،سایت فوتبال فان کاست نوشت:میلاد محمدی یک مدافع پرتحرک و تطبیق پذیر است که می تواند در ترکیب تیم سلتیک اسکاتلند بازی کند. او همچنین بسیار جوان تر از لوستیک، مدافع سوئدی و کم تحرک سلتیک است. قرارداد میلاد محمدی نیز همانند این مدافع سوئدی با باشگاه احمد گروژنی روسیه تابستان سال آینده میلادی انتها خواهد یافت و انتقالش به تیم سلتیک در ماه آینده میلادی قیمت چندان زیادی برای باشگاه به دنبال ندارد. این ملی پوش ایرانی تمایل خود را برای حضور در فوتبال انگلیس ابراز نموده و روشن است که جایگزین لوستیک در تیم سلتیک می گردد.

این رسانه مطرح ورزشی دنیا که روز شنبه خبر از اخراج قطعی لوستیگ و گامبوآ توسط رودگرس (سرمربی سلتیک) برای امضای قرارداد با میلاد محمدی داده بود همچنین نظرسنجی درباره سرنوشت این دو بازیکن برای ورود ملی پوش ایرانی برگزار کرد. نتیجه این نظرسنجی حاکی از آن است که 91 درصد شرکت کنندگان موافق اخراج 2 مدافع سوئدی و کاستاریکایی بودند تا زمینه انتقال میلاد محمدی به تیم سلتیک فراهم گردد.

3-165

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6106

به "راه برای انتقال میلاد محمدی به سلتیک باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه برای انتقال میلاد محمدی به سلتیک باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید