رضایت اسپالتی از برد زشت تیمش در دربی شهر رم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال رم پیروزی تیمش برابر لاتزیو در دربی پایتخت ایتالیا را نشانه ای از ذهنیت جدید شاگردان خود دانست.

رضایت اسپالتی از برد زشت تیمش در دربی شهر رم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم روز گذشته (یکشنبه) دستاورد مهمی در لیگ ایتالیا کسب کرد، چرا که همشهری آبی پوش و رقیب دیرینه اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به لطف این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد و فاصله اش با یوونتوس صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش داد.

اسپالتی که قبلاً از شاگردانش به خاطر ندانستن راه زشت بردن بازی های شان شکایت داشت، در این بازی به خواسته اش رسید و اعتراف کرد که بازیکنانش با ارائه یک بازی زشت دربی را فتح نموده اند، دربی که دو اشتباه از بازیکنان لاتزیو به جالوروسی فرصت گلزنی داد.

اسپالتی در خاتمه بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: ما در این بازی با ویژگی های متفاوتی ظاهر شدیم، اما این می تواند به نفعمان باشد. این شروع فرآیند کامل شدن تیمم است و خوشحالم که چنین چیزی را می بینم. درست است که بازی مان زیبا نبود، اما در عوض سخت جنگیدیم. در نیمه دوم تیم ما بسیار خوب بازی کرد، چون برنامه اش همین بود.

اسپالتی به دلیل مصدومانی که در تیمش داشت، از جمله محمد صلاح، استفان الشعراوی و آلساندرو فلورنزی مجبور شد از سیستم 1-2-4-3 استفاده کند.

او در این باره هم گفت: واقعیت این است که ما با پنج مدافع بازی می کردیم، اما در سمت راست برونو پرس را داشتیم که سناد لولیچ را مهار نموده بود. آنتونیو رودریگر هم در ترکیب نهاده شد تا توپ را در عرض میدان پخش و به عنوان مدافع چهارم ما ایفای نقش کند. برای ما امرسون پالمیری عملکرد فوق العاده ای داشت. حالا باید دید که آیا درد مزمن کمر او باز هم آزارش خواهد داد یا نه. در این بازی وظیفه امرسون به دردسر انداختن فیلیپه اندرسون در ترکیب لاتزیو بود و کارش را هم به خوبی انجام داد. او را سه چهار هفته به حال خودش بگذارید تا کیفیت بازی اش را ببینید.

بازی بعدی رم یک بازی حساس دیگر برابر نزدیک ترین رقیبش یعنی میلان است که این بازی در استادیوم المپیکوی شهر رم برگزار می گردد.

اسپالتی در این خصوص عنوان نمود: بردن دربی به ما انگیزه و روحیه داده است، اما ما باید روی بازی مان برابر میلان تمرکز کنیم. بازیکنان ما نباید صرفاً به بردن دربی دلخوش باشند و باید اهدافی بزرگتر را در سر بپروراند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67999

به "رضایت اسپالتی از برد زشت تیمش در دربی شهر رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت اسپالتی از برد زشت تیمش در دربی شهر رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید