رمزگشایی از استوری اخیر مجیدی

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از صحبت های احمد سعادتمند و وعده های او درباره پرداخت حقوق بازیکنان داخلی تا قبل از انتها اردیبهشت و خارجی ها در هفته اول این ماه، فرهاد مجیدی استوری رمز گونه منتشر کرد.

رمزگشایی از استوری اخیر مجیدی

به گزارش خبرنگاران فرهاد مجیدی در استوری اش که برگی از یک کتاب بود، جلوی یکی از سطر ها ستاره زده بود. سطری که در آن نوشته شده بودمن در انتظار غیر منتظره هستم این متن در واکنش به وعده های جذاب سعادتمند در یک برنامه تلویزیونی بود. پرداخت بخشی از دستمزد بازیکنان و پس از آن آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان، حفظ کردن شیخ دیاباته و تسویه به موقع تمام بدهی های خارجی و بسته نشدن پنجره های نقل و انتقالاتی بخشی از وعده های سعادتمند بود. وعده هایی که اولین آنها یعنی پرداخت پول بازیکنان تا قبل از انتها فروردین تا آخرین روز ماه اول بهار انجام نشده و بعید است که محقق گردد.

به نظر می رسد حق با فرهاد بود که انتظار برای تحقق وعده های سعادتمند را غیر منتظره می دید! وعده هایی که عبدالرضا موسوی و اسماعیل خلیل زاده از همان ابتدا با توجه به حساب خالی باشگاه و حجم بالای بدهی ها اوضاع نا بسامان مالی ناشی از تحریم و کرونا اجرای آنها را نشدنی می دانستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85510

به "رمزگشایی از استوری اخیر مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمزگشایی از استوری اخیر مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید