زیدان: جواب مدیربرنامه های بیل را نمی دهم، حذف بارسلونا برای رئال مادرید فصل بهتری نمی سازد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی رئال مادرید درباره آینده بال ولزی این تیم و شکست سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اظهارنظر کرد.

زیدان: جواب مدیربرنامه های بیل را نمی دهم، حذف بارسلونا برای رئال مادرید فصل بهتری نمی سازد

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) رئال مادرید در خانه سوسیه داد به سؤالات خبرنگاران در حوزه های مختلف از جمله جابجایی تابستانی باشگاه و حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد. زیدان ابتدا درباره بازی تیمش مقابل سوسیه داد گفت: احساس خوبی نسبت به این بازی داریم. مقابل حریفی می ایستیم که من سبک بازی اش را دوست دارم و به نظرم ما شاهد یک بازی خوب خواهیم بود. امیدوارم که همین طور شود و دو تیم یک بازی خوب انجام دهند. انگیزه های سوسیه داد برای این بازی زیاد است و ما این را می دانیم.

زیزو درباره حذف بارسلونا به دست لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: بازی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است و ما می دانیم کاری که انجام دادیم، تحسین برانگیز بود. کسب 4 قهرمانی در 5 سال کمی خاص است، البته تمام آن قهرمانی ها تا آخرین دقیقه اش بسیار سخت بودند. ما ارزش چیزهایی که بردیم را می دانیم اما همه جام ها مهم هستند. قهرمانی در لالیگا هم نشان می دهد که شما تیم خوبی هستید. بازی بارسلونا - لیورپول؟ نمی دانم که آیا آن بازی جزو بهترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان بوده یا نه اما امسال ما شاهد بازی های بزرگی در این رقابت ها بوده ایم. من به عنوان یک هوادار از بازی های لیگ قهرمانان لذت می برم چون واقعاً تورنمنتی جادویی است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها در پاسخ به این سؤال که آیا حذف بارسلونا، فصل بهتری را برای رئالی ها خواهد ساخت، تأکید کرد: خیر، به هیچ عنوان. ما خوب می دانیم که چه فصلی را پشت سر گذاشتیم.

زیدان در پاسخ به اظهارات مدیر برنامه های گرث بیل - بازیکنی که گفته می شود زیدان به او گفته در سرانجام فصل باید سانتیاگو برنابئو را ترک کند - مبنی بر اینکه این بال ولزی تمایل دارد در رئال مادرید بماند، مطرح کرد: نمی خواهم جواب او را بدهم. من سرمربی رئال مادرید هستم و او هم کار خودش را انجام می دهد. من باید به بازی بعدی تیمم فکر کنم، به ارائه یک بازی خوب و این چیزی است که برایم اهمیت دارد. چیزی از مکالمه ام با بیل به شما نخواهم گفت. این مکالمات خصوصی هستند. من با بازیکنان در مورد مسائل زیادی حرف می زنم نه فقط درباره آینده شان.

احتمال خرید پوگبا توسط رئال مادرید هم موضوع دیگری بود که زیدان در مورد آن پاسخ داد. او گفت: پوگبا را فقط من دوست ندارم. همه، بازیکن خوب را دوست دارند. او اما بازیکن منچستریونایتد است و من با شما درباره جابجایی حرفی نمی زنم.

زیزو سپس به دفاع از همتای اسپانیایی اش در بارسلونا یعنی ارنستو والورده پرداخت که به خاطر شکست تیمش مقابل لیورپول به شدت مورد انتقاد واقع شده است. او در این باره هم گفت: منصفانه یا غیرمنصفانه، او می داند که وضعیت همین است. به نظر من اما کارهایی که والورده انجام داده خارق العاده بوده اند. ما نمی توانیم در کارهایی که او انجام داده شک و تردید داشته باشیم اما اینکه آیا نقدها از او منصفانه هستند یا نه را نمی توانم بگویم.

رئال مادرید فردا (یکشنبه) از ساعت 21 به وقت تهران میهمان سوسیه داد است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23160

به "زیدان: جواب مدیربرنامه های بیل را نمی دهم، حذف بارسلونا برای رئال مادرید فصل بهتری نمی سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: جواب مدیربرنامه های بیل را نمی دهم، حذف بارسلونا برای رئال مادرید فصل بهتری نمی سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید