شکوری: برگزاری دیدار تیم ملی و امید اتفاق خوبی بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دیدار تیم ملی و امید اتفاق خوبی بود.

شکوری: برگزاری دیدار تیم ملی و امید اتفاق خوبی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری در انتها دیدار محبت آمیز تیم های ملی بزرگسالان و امید کشورمان که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: اتفاق خوبی افتاده و اینکه تیم بزرگسالان و امید بازی انجام دادند آغاز یک اتفاق خوب است. باید این بازی ها بیشتر برگزار گردد تا بازیکنان انگیزه داشته باشند روزی به تیم بزرگسالان راه پیدا نمایند. فوتبال ما پتانسیل داشتن سه تا چهار تیم را دارد.

وی در خصوص اختلاف فدراسیون با کمیته اخلاق توضیح داد: علوی را به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال معرفی نموده ایم. وی در رابطه با کمیته اخلاق و مسائل دیگر مانند بحث بانوان جوابگو است و اگر سوالی در رابطه با بازی باشد، در خدمت تان هستم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه بازی کیفیت بالایی نداشت، گفت: این مسئله برداشت شما بوده و باید دید نظر دوستان و کادر فنی دو تیم چیست. مطمئنا برای دو تیم بازی مفیدی بوده و امیدوارم در آینده بتوانیم هم برای تیم بزرگسالان و همچنین تیم امید بازی های بیشتری در نظر بگیریم.

شکوری در واکنش به اینکه گفته می گردد به دلیل بحث حضور بانوان در استادیوم، بازی بدون تماشاگر برگزار گردید، گفت: نه، برای این بازی محبت آمیز نظر مربیان دو تیم را پرسیدیم که در چه شرایطی برگزار گردد. الزامی برای برگزاری بازی بدون تماشاگر نبوده و سعی می کنیم در آینده با حضور تماشاگران اینگونه مسابقات را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون فوتبال با توجه به انتها مهلت فیفا برای حضور بانوان در استادیوم چه راهکاری دارد، عنوان نمود: علوی درباره این مسائل صحبت خواهد نمود، اما سعی خواهیم کرد این موضوع را حل کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32260

به "شکوری: برگزاری دیدار تیم ملی و امید اتفاق خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: برگزاری دیدار تیم ملی و امید اتفاق خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید