شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین مقاصد شرق روسیه

اکثر گردشگرانی که به روسیه سفر می نمایند وقت خود را صرف بخش های غربی این کشور و شهرهایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ می نمایند. با اینکه این شهرها با سابقه تاریخی خاصی که دارند بازدیدنمایندگان بسیاری را به سوی خود جلب می نمایند اما برخی از بهترین مقاصد شرق روسیه نیز وجود داشته که نباید آن ها را از دست بدهید. اگر به فضاهای باز با ناهمواری های طبیعی علاقه داشته باشید می توانید شرق روسیه را به عنوان مکانی متفاوت برای سفر خود به این کشور انتخاب نمایید. پارک های ملی، آتشفشان ها، کوه های پوشیده شده از برف و همچنین جزایر ساحلی این اجازه را به شما می دهند که تصویری منحصر به فرد از بهترین مقاصد شرق روسیه به دست آورید. این نقطه حتی می تواند به عنوان محل شروعی برای سفرهای بین المللی به چین و مغولستان نیز در نظر گرفته شود. از یاکوتسک (Yakutsk) به عنوان سردترین شهر روی زمین گرفته تا جزیره رنگل (Wrangel) که به جزیره خرس قطبی مشهور می باشد همگی از جمله بهترین مقاصد شرق روسیه هستن. با خبرنگاران همراه شوید تا این مقاصد را برایتان معرفی نماییم.

شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه

پارک ملی ستون های لنا روسیه | Lena Pillars Nature Park

تنها در فاصله 80 کیلومتری در جنوب یاکوتسک پارک ملی ستون های لنا به عنوان یکی از بهترین مقاصد شرق روسیه قرار گرفته است. بهترین راه برای رسیدن به این پارک ملی متفاوت توسط قایق است. با سوار شدن بر آن در یاکوتسک و حرکت به سمت جنوب در امتداد رودخانه لنا می توانید به این پارک ملی دسترسی پیدا کنید. ستون های لنا ساختارهای طبیعی بوده که به دوران پالئوزوئیک باز می گردد و در نقاطی ارتفاع آن ها تا بیش از 300 متر نیز می رسد. این ساختارهای ستون مانند در اثر برخورد امواج آب به وجود آمده اما پیاده روی در اطراف و بالای آن ها تجربه ای متفاوت را برای هر فرد به ارمغان می آورد. ساختارهای ناهموار از لایه های سنگ آهک و دولومیت ایجاد شده و تجربه بصری متفاوتی را برای علاقه مندان به وجود می آورد.

جزایر کوریل روسیه | Kuril Islands

جزایر کوریل یکی دیگر از بهترین مقاصد شرق روسیه بوده که در سواحل این کشور در شمال ژاپن واقع شده است. این جزایر بسیار کم جمعیت بوده و اغلب ساکنان آن ها به زبان های روسی یا ژاپنی صحبت می نمایند. مردن برای دیدن زیبایی های بی نظیر این مجمع الجزایر و همچنین تجربه ای متفاوت از کشور روسیه به جزایر کوریل سفر می نمایند. جزایر کوریل بخشی از اقیانوس آرام بوده و مجموعه ای از آتشفشان های فعال این اقیانوس را در خود جای داده است. اگر بتوانید مجوزی برای بازدید از جزایر کوریل کسب نمایید می توانید تجربه ای متفاوت از طبیعت شگفت انگیز مت تیاتیا (Mt. Tyatya)، تالاب آبی، رودخانه های بخار و منظره ای خیره نماینده از کوه های استالبچاتی (Stolbchaty) را مشاهده نمایید.

جزیره رنگل روسیه | Wrangel Island

جزیره رنگل از جمله بهترین مقاصد شرق روسیه بوده که در دایره قطب شمال واقع شده و بازدیدنمایندگان می توانند آب و هوای سرد این کشور را در کنار چشم اندازهایی از توندرا تجربه نمایند. با وجود آب و هوای بسیار سرد و مسائل رفت و آمد به جزیره رنگل اما اینجا نقطه عطفی برای دوستداران طبیعت و محیط زیست می باشد. اگر شما تانون قصد داشتید که تجربه ای متفاوت از طبیعت قطب شمال را داشته باشید اینجا می تواند بهترین فرصت را برای شما فراهم آورد. برخی از پستانداران این سرزمین در جزیره رنگل عبارتند از خرس قطبی، روباه قطب شمال و همچنین گوزن شمالی که در اینجا می توانید آن ها را مشاهده نمایید. خرس های قطبی بی شمار در این منطقه نشانی از این است که این موجودات در زیستگاه طبیعی خود زندگی می نمایند. علاوه بر این شما می توانید نهنگ های خاکستری را در آب های اطراف جزیره مشاهده نمایید.

شهر ولادیوستوک روسیه | Vladivostok

ولادیوستوک یک شهر بندری بزرگ در اقیانوس آرام بوده که در فاصله 130 کیلومتری از مرز کره شمالی واقع شده است. بسیاری از مسافران با این شهر شرقی روسیه آشنا هستند زیرا اینجا مقصدی برای راه آهن سیبری روسیه می باشد. برای داشتن بهترین منظره می توانید به آب های اطراف نگاه کنید تا بتوانید در خلیج طلایی ناوگان نیروی دریایی روسیه را مشاهده نمایید. اگر آب گرم باشد می توانید در آب های بندرگاه اسپورتیونایا (Sportivnaya) شنا کنید و در صورتی که هوا در زمستان سرد باشد می توانید بر روی این آب های یخ زده قدم بزنید. علاوه بر این شما می توانید از یکی از بهترین مقاصد شرق روسیه سوغاتی خریده و یا از موزه ولادیوستوک و باغ گیاه شناسی آن دیدن نمایید تا تجربه ای متفاوت از شرق این کشور پهناور را به دست آورید.

منبع: www.touropia.com

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24267

به "شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید