صمد مرفاوی: هنوز پیشرفتی در استقلال ندیده ایم، ارتباط خطوط هافبک و حمله این تیم مشکل دارد

به گزارش مجله سرگرمی، صمد مرفاوی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم از لحاظ فنی هنوز پیشرفتی نکرده است.

صمد مرفاوی: هنوز پیشرفتی در استقلال ندیده ایم، ارتباط خطوط هافبک و حمله این تیم مشکل دارد

صمد مرفاوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی هشتادوهشتم تهران گفت: دربی یک بازی خاص است که گاهی اوقات تحت تأثیر جو استادیوم یا رسانه ها قرار می گیرد. این موضوع کار را برای هر دو تیم سخت می نماید و تیمی که شکست می خورد قطعاً کار سختی در هفته های بعدی در پیش خواهد داشت و ممکن است با مسائل خاصی روبرو می گردد. هر کدام از مربیان هم تفکرات خاص خود را داشتند و در نهایت در حالی که هر دو تیم دنبال نباختن بودند، دربی مساوی شد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه این گفت وگو گفت: نباختن برای هر دو تیم مهم بود و بازی بیشتر به درگیری های درون زمین و کوشش برای گل نخوردن خلاصه شد. هر دو تیم هم دنبال استفاده از اشتباهات یکدیگر بودند که در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد و بازی مساوی شد. طرفداران هر دو تیم انتظار داشتند که یک بازی در سطح بالا ببینند، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی استقلال چیست، توضیح داد: من از مدت ها قبل گفتم که مشکل استقلال ارتباط خطوط هافبک و حمله است که در این زمینه مشکل وجود دارد، در ضمن در خط دفاعی هم تعادل دیده نمی گردد. استقلال در هفت بازی فقط یک برد به دست آورده و تیمی که فقط هشت امتیاز گرفته، قطعاً با مشکل فنی روبرو است. ما هنوز پیشرفتی در استقلال ندیده ایم، ولی امیدواریم که شرایط این تیم بهتر گردد. استقلال فصل قبل ابزار بازی مالکانه را داشت، ولی الان ابزار بازی مالکانه را ندارد. استقلال در حال حاضر باید با موجودی خودش جلو برود و امیدوارم که شرایط این تیم در هفته های آینده تغییر کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4090

به "صمد مرفاوی: هنوز پیشرفتی در استقلال ندیده ایم، ارتباط خطوط هافبک و حمله این تیم مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صمد مرفاوی: هنوز پیشرفتی در استقلال ندیده ایم، ارتباط خطوط هافبک و حمله این تیم مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید