فوتبال دنیا، رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا حاضر می شود

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در مراسم دومین جایزه انفرادی که سال جاری کاندیدای دریافت آن گردیده است، شرکت خواهد نمود.

فوتبال دنیا، رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا حاضر می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، بزرگ ترین داستان تابستان سال جاری انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس پس از 9 فصل بازی در رئال مادرید بود و تحلیل هایی که درباره تأثیر رفتن او از سانتیاگو برنابئو درباره اجرا شده است.

چندین خبرنگار اسپانیایی در یک ماه اخیر گزارش هایی درباره اینکه وضعیت رئال مادرید بدون رونالدو چقدر خوب است نوشته اند که این حرکت آنها باعث ناراحتی بازیکن پرتغالی گردیده است.

رونالدو از انتقاداتی که از او اجرا شده ناراحت است و احساس می نماید قدر دستاوردهایش در رئال مادرید آن طور که باید و شاید دانسته نگردیده است. او با تصور اینکه رابطه اش با برخی خبرنگاران خاص صمیمانه است، از آنها انتظار نداشت که پس از رفتنش از مادرید چنین گزارش هایی را به قلم آنها بخواند به خصوص گزارش هایی که در یکی دو هفته اخیر درباره خودداری رونالدو از رفتن به مراسم یوفا برای معرفی لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا منتشر گردیده است.

در برخی از این گزارش ها آمده است که رونالدو به نشانه اعتراض به انتخاب شدن هم تیمی سابقش از رفتن به مونت کارلو خودداری نموده است، هرچند که مودریچ این موضوع را رد و گفت که هم تیمی سابقش در پیامی به او تبریک گفته و جایزه یوفا را برازنده او دانسته است.

عذرخواهی رونالدو بابت عدم حضورش در مراسم یوفا باعث کاهش تنش در روابط میان او و هم تیمی های سابقش گردیده و رونالدو تصمیم گرفته است که در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا که 24 سپتامبر برگزار می گردد شرکت کند، جایی که باز هم مودریچ و محمد صلاح رقبای او برای کسب این جایزه هستند.

طبق اعلام چند نشریه پرتغالی، رونالدو و اطرافیان او اعلام نموده اند که این بازیکن پرتغالی در مراسمی که در لندن برگزار می گردد، شرکت خواهند کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2640

به "فوتبال دنیا، رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید