لیگ برتر فوتبال، استقلال با شکست پدیده مدعی می گردد؟، فرصت نفت مسجدسلیمان برای فرار

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال استقلال می تواند با شکست پدیده شهر خودرو، خود را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک کند.

لیگ برتر فوتبال، استقلال با شکست پدیده مدعی می گردد؟، فرصت نفت مسجدسلیمان برای فرار

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) با دو دیدار به سرانجام می رسد.

صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان

شاگردان پائولو سرجیو پس از هفته ها ناکامی در کسب پیروزی، دو دیدار قبلی خود را با فزونی به سرانجام رساندند و حالا در رده سیزدهم جدول جای دارند. صنعت نفت که تقریباً خطر سقوط را احساس نمی کند، این هفته آسان ترین دیدار خود را در هفته های آینده پیش رو دارد و در صورت شکست همنام هم استانی، می تواند به رده دهم جدول برسد.

نفت مسجدسلیمان اما با حضور فیروز کریمی، از شکست تیم قعرنشین استقلال خوزستان در مسجدسلیمان بازماند و حالا به مصاف تیم اوج گرفته صنعت نفت می رود. پس از شکست روز گذشته سپیدرود برابر فولاد خوزستان، نفتی ها اگر بتوانند از سد شاگردان سرجیو بگذرند، فاصله ای چهار امتیازی با سپیدرود رشت خواهند داشت و اگر هفته آینده هم بتوانند از سد شاگردان نادر دست نشان در مسجدسلیمان بگذرند، از سقوط به لیگ دسته اول نجات می یابند.

پدیده - استقلال

سرخپوشان شهر مشهد پس از عملکرد درخشان در نیم فصل اول که رتبه سوم جدول را کسب کردند، در نیم فصل دوم و به خصوص در هفته های اخیر، نتایج خوبی به دست نیاوردند و تا حدودی از قهرمانی دور شده اند. با کسب دو تساوی و یک شکست در سه هفته گذشته، پدیده هنوز هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است و حالا با شکست استقلال، می تواند خود را بیش از پیش به این هدف نزدیک کند.

استقلال اما به تازگی در لیگ برتر اوج گرفته و با کسب دو پیروزی روحیه بخش مقابل سپاهان و ماشین سازی، خود را به رتبه دوم جدول رساند. شاگردان شفر که شکست تلخی برابر الهلالِ 10 نفره در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شدند، کوشش می نمایند تا با شکست پدیده در لیگ برتر و موفقیت در رقابت های داخلی، این شکست را به فراموشی بسپارند و انگیزه مضاعفی برای دیدار حساس برابر الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بگیرند.

با توجه به تساوی سپاهان برابر پرسپولیس و فاصله 6 امتیازی شاگردان شفر با سرخپوشان پایتخت، استقلال فرصت بسیار خوبی دارد تا با فزونی مقابل پدیده، به سه امتیازی صدر جدول برسد. با توجه به دیدارهای سخت پرسپولیس و اینکه آبی پوشان در سه هفته سرانجامی لیگ برتر با استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود بازی دارند، استقلالی ها می توانند این سه امتیاز باقی مانده را در هفته های آینده جبران نمایند و به صدر جدول برسند.

برنامه دیدارهای باقی مانده هفته بیست وهفتم لیگ برتر به توضیح زیر است:

شنبه 7 اردیبهشت

صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان، ساعت 19:15، استادیوم تختی آبادان

پدیده شهر خودرو - استقلال تهران، ساعت 20:15، استادیوم امام رضا (ع) مشهد

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21021

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال با شکست پدیده مدعی می گردد؟، فرصت نفت مسجدسلیمان برای فرار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال با شکست پدیده مدعی می گردد؟، فرصت نفت مسجدسلیمان برای فرار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید