مدیران نهاوند برای کاهش فاصله شهرستان با عقب ماندگی ها کوشش نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسن بهرام نیا ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه نهاوند با اشاره به نقش رسانه در ایجاد روحیه مطالبه گری و تبیین راه برای مسئولین، گفت: انعکاس اخبار زمینه ساز توسعه پایدار است.

مدیران نهاوند برای کاهش فاصله شهرستان با عقب ماندگی ها کوشش نمایند

وی با اشاره به توسعه پایدار در پیشرفت کشور، گفت: آنچه در پله اول موجب پیشرفت کشور می گردد وحدت مردم و گروه ها و جناح های مختلف سیاسی است که خوشبختانه این مهم در مقیاس کوچک تر استان و شهرستان با وفاق و همدلی موجود بین مسئولین اجرایی و مجمع نمایندگان استان به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در 40 سالگی انقلاب بدون در نظر دریافت سلایق سیاسی و دیدگاه های فردی به دنبال اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم، گفت: خوشبختانه با راهنمایی ها و ارشادات امام جمعه و همچنین همراهی مسئولین اجرایی و روسای ادارات شهرستان نهاوند این مهم در نهاوند ملموس است.

وی با اظهار به اینکه نباید نگاه سیاسی را بر توسعه ملی، استان و شهرستان غالب کنیم، گفت: امروز در شهرستان یک اقدام و عمل جمعی در حال اجرا است و مسئولین به دنبال کاهش فاصله شهرستان با عقب ماندگی ها هستند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه سد گرین که یکی از مطالبات جدی مردم و کشاورزان بود احیا شده و در حال حاضر به دو شکل پیمانکاری بااعتبار 175 میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: احداث خط آهن و ایجاد ایستگاه در نزدیکی نهاوند و رفع کردن مسائل و حادثه خیز بودن جاده آورزمان - کرمانشاه و ملایر بود از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های فرهنگی و افتتاح های پروژه های عمرانی مدنظر است که ساخت فیلم مستند گروه انقلابی ابوذر نهاوند، برپایی جشنواره ملی فیلم مردمی عمار و افزایش دانشگاه و دانشکده در نهاوند از مهم ترین آنها است.

وی با اشاره به پروژه های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی نهاوند عنوان نمود: احداث دو استخر جدید برای دانش آموزان و جوانان و تکمیل مجموعه ورزشی بانوان و سالن های ورزشی در چندین روستا و حمایت از ورزشکاران از مهم ترین برنامه های ورزشی برای ایجاد نشاط در بین جوانان است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث 5 مدرسه جدید از محل اعتبارات بنیاد برکت در شهرستان نهاوند گفت:با یاری بنیاد مسکن طی مدت 3 سال 50 روستا به صورت کامل بهسازی شدند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی تصفیه خانه نهاوند با 15 میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی به 30 روستای نهاوند از چند ماه قبل آغاز شده که در تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها نقش مهمی دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9283

به "مدیران نهاوند برای کاهش فاصله شهرستان با عقب ماندگی ها کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران نهاوند برای کاهش فاصله شهرستان با عقب ماندگی ها کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید