مهدی طارمی: تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که جوانان هم تجربه لازم را دارند

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که این تیم، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که این بازیکنان جوان، تجربه لازم را در اختیار دارند.

مهدی طارمی: تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که جوانان هم تجربه لازم را دارند

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی در گفت وگویی تصویری با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره رجحان 3 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: خدا را شکر در این مسابقه به رجحان رسیدیم و دل مردم را شاد کردیم. شاهد بازی خوب بودیم که دارای موقعیت های گلزنی، گل و صحنه های هیجانی برای مردم بود.

وی با تمجید از تیم ملی کشورمان گفت: تیم ما، تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است که این بازیکنان جوان هم با باتجربه هستند. ما در جام جهانی 2018 بازی نموده ایم و تجربه لازم را داریم. خدا را شکر که چین را شکست دادیم و توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران درخصوص گل نخوردن ایران در پنج دیدار گذشته جام ملت های آسیا توضیح داد: اینکه گلی دریافت نموده ایم یا خیر اهمیتی ندارد. مهم این است که به پیروزی برسیم و پله پله به مراحل بعدی رقابت ها صعود کنیم. اینکه توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم حُسن بزرگی به شمار می رود، بردن خیلی مهمتر از گل نخوردن است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11108

به "مهدی طارمی: تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که جوانان هم تجربه لازم را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی: تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که جوانان هم تجربه لازم را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید