مومنی: برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان باید نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا نتایج ضعیف شان در نیم فصل اول را جبران نمایند.

مومنی: برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان باید نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم

مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پیکان گفت: ما تمرینات را طبق برنامه انجام می دهیم و دو بازی محبت آمیز هم انجام دادیم که عملکرد خوبی داشتیم. این بازی ها به کادر فنی جدید یاری می نماید تا شناخت خوبی از بازیکنان و شرایط تیم پیدا نمایند، ضمناً تعطیلات لیگ برتر بهترین فرصت برای سرمربی جدید تیم است تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. در مجموع بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند و خودمان را برای نیم فصل دوم آماده می کنیم.

وی درباره اینکه چرا پیکان در نیم فصل اول خصوصاً در شش بازی انتهای نتایج ضعیفی گرفت، توضیح داد: این درست است که چند باخت پیاپی آوردیم، ولی واقعاً در بعضی مسابقات حق مان باخت نبود. وقتی یک تیم روی دور شکست باشد، بیرون آمدنش از این وضعیت سخت است. خودمان هم از این نتایج ناراحت هستیم، چرا که صندلی واقعی پیکان اینجا نیست. ما باید بیشتر امتیاز می گرفتیم، ولی هنوز چیزی به انتها نرسیده است. می دانیم که نتایج اخیر در شأن بازیکنان و باشگاه پیکان نبود. مطمئناً برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان، باید این نتایج را جبران کنیم و این کار را خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال پیکان در انتها گفت: در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می شوند و می دانیم که کار ما آسان نیست. با این حال از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. البته نتایج بازی های ابتدایی هم برای ما بسیار مهم است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10431

به "مومنی: برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان باید نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان باید نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید