میزخدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت راه اندازی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، داریوش پازوکی بعد از ظهر شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران درباره استقرار میز خدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت، اظهار داشت: نحوه استقرار میز خدمت الکترونیک و خدمات قابل ارائه در این ساختار با هم فکری و اخذ نظرات مدیران و کارشناسان شهرداری پاکدشت انجام شده است.

میزخدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت راه اندازی شد

وی افزود: شهرداری پاکدشت از گذشته اقداماتی را برای ایجاد ساختار نوین واحدهای اجرایی آغاز کرده است که میز خدمت الکترونیک نیز تکمیل کننده تکریم ارباب رجوع است و آمادگی لازم در شهرداری پاکدشت برای فعالیت موفق میز خدمت الکترونیک فراهم است.

شهردار پاکدشت گفت: استقرار میز خدمت الکترونیک امکان استفاده بهینه از وقت ارباب رجوع و نیز فضای شهرداری را فراهم می کند و این برنامه برای خدمت رسانی مناسب به مردم طراحی شده است و افزایش رضایتمندی مردم مد نظر بوده است.

وی افزود: این طرح در پی تاکیدات استاندار تهران در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی عمومی انجام شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری پاکدشت نیز در این خصوص گفت: به منظور کارآمدی مناسب میزخدمت الکترونیک و استفاده بهینه مراجعه کنندگان به واحدهای اجرایی تمام خدمات و راهنمایی های لازم به مردم در این میز خدمت از طریق پورتال شهرداری پاکدشت ارائه می شود.

وحید بیات افزود: تمام شرایط برای خدمت رسانی میز خدمت الکترونیک مهیا شده است و چند پرسنل روابط عمومی به صورت مداوم در حال خدمت رسانی و تسهیل امور ارباب رجوع و ارائه راهنمایی های لازم به آن ها در میز خدمت هستند، که این امر منجر به افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل در فعالیت واحدهای اجرایی شهرداری پاکدشت خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160

به "میزخدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزخدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید