نوباوه وطن: دست های پشت پرده در مجلس ، تابلو مخالفت با برجام را بالای سرم گرفتم

به گزارش مجله سرگرمی، منتخب مجلس یازدهم گفت: برخی افراد سرشناس در روز رأی گیری پیرامون برجام، در مجلس حاضر نشده اند. دست های پشت پرده، یک واقعیت است و متأسفانه از سوی دستگاه های دولتی، ساخت وپاخت هایی با نمایندگان مجلس صورت می گیرد.

نوباوه وطن: دست های پشت پرده در مجلس ، تابلو مخالفت با برجام را بالای سرم گرفتم

بیژن نوباوه وطن، کننده دوره هشتم و نهم مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، پیرامون اولویت های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: باید به مسائل اقتصادى، مسئله معیشت مردم و همچنین موانع رونق کسب وکار در کشور بپردازیم. این اقدامات باید به شکل سریع السیر در مجلس صورت بگیرد. من طی 4 سالی که گذشت و در مجلس حضور نداشتم، به کار کشاورزی مشغول بودم و تا حدی این مسائل را از نزدیک دیده ام.

وی ادامه داد: قوانین دست وپا گیر، یکی از مسائل کسب وکار های فعال در کشورمان است و دولت تلاش می کند که کسب وکار ها رونق پیدا کنند اما بروکراسی های غیرضروری، مانع تحقق این امر می شود. در صنعت به ویژه در بخش کشاورزی و دام پروری، عوامل آزاردهنده ای برای رونق این قبیل فعالیت ها وجود دارد.

نوباوه تأکید کرد: امروز در مسئله تولید، شاهد کمترین رغبت برای انجام فعالیت های تولیدی در کشور هستیم و این مسئله ریشه در قوانین ما دارد. با توجه به رویکرد مردم به کالای ایرانی، شرایط تولید نسبت به چند سال گذشته بهبود پیداکرده و این یک فرصت طلایی است. باید یک نگاه واقع بینانه به قوانین داشته باشیم و امیدوارم در مجلس آینده، کنندگانی که سابقه اقتصادی دارند و تعداد آن ها نیز کم نیست، به این مسئله توجه کنند.

وی پیرامون طرح شفافیت آرا کنندگان، گفت: صد در صد موافق شفافیت هستم و شاید تنها کسی بودم که تابلو مخالفت با برجام را بالای سرم گرفتم و تا به امروز نیز، افرادی به ما برچسب سیاسی کاری می زدند و ما را متهم به ندانستن می کردند، اما من پاى اعتقاداتم، مؤمنانه ایستاده ام و خواهم ایستاد.

کننده سابق ملت ضمن اشاره به مسائل مجلس دهم، افزود: یکی از مسائل اساسی مجلس دهم، دو چهره بودن کنندگان است و امروزه در مجلس نمی توانیم از کنندگان مطالبه ای داشته باشیم و به وعده های انتخاباتی آن ها نیز، اعتماد کنیم. در بسیاری از مواقع، کنندگان درخواست استیضاح یک وزیر را امضا می کنند، ولی برای مثال زمان استیضاح، آرای کنندگان از 140 رأی به 40 رأی هم نمی رسید.

وی ادامه داد: دست های پشت پرده، یک واقعیت است و متأسفانه از سوی دستگاه های دولتی، ساخت وپاخت هایی با کنندگان مجلس صورت می گیرد. افراد مختلفی را می بینیم که تطمیع می شوند مثلاً کننده یکی از شهرستان ها در مجلس، موقع استیضاح وزیر بهداشت، امضا خود را پس گرفت؛ علت را از وی جویا شدیم و او گفت که اورژانس منطقه مان یک آمبولانس نیاز داشت و این آمبولانس را گرفتم، دیگر استیضاح به صلاح نیست.

منتخب مجلس یازدهم شرح داد: برخی افراد سرشناس در روز رأی گیری پیرامون برجام، در مجلس حاضر نشده اند و هر یک بهانه هایی از قبیل مریض شده ام و یا در سفر هستم را تراشیدند؛ یکی از مسائلی که باید در مجلس آینده به آن بپردازیم، شفافیت آرا کنندگان در مجلس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80987

به "نوباوه وطن: دست های پشت پرده در مجلس ، تابلو مخالفت با برجام را بالای سرم گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوباوه وطن: دست های پشت پرده در مجلس ، تابلو مخالفت با برجام را بالای سرم گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید