هرآنچه در مورد گوشی پرچم دار ردمی K20 شیائومی می دانیم

به گزارش مجله سرگرمی، طی چند هفته گذشته گزارش های زیادی در مورد گوشی هیجان انگیز ردمی K20 منتشر شده که البته بیشتر آن ها از جانب شیائومی بوده است. به همین خاطر حالا با قاطعیت زیادی می توانیم در مورد ویژگی های مختلف این گوشی اظهارنظر کنیم. در ادامه، به صورت مختصر و مفید به گزارش های منتشر شده در مورد مشخصه های این گوشی می پردازیم.

هرآنچه در مورد گوشی پرچم دار ردمی K20 شیائومی می دانیم

تاریخ عرضه ردمی K20

طبق پستی که ردمی در اکانت رسمی خود منتشر کرده، ردمی K20 چهار روز دیگر در تاریخ 28 مه (7 خرداد) رسماً معرفی خواهد شد. مطابق معمول، این گوشی در چین معرفی می شود و خیلی زود در دیگر کشورها مانند هند روانه بازار خواهد شد. طبق برخی شایعات، به نظر می رسد ردمی K20 در برخی کشورها به عنوان پوکوفون F2 روانه بازار می شود ولی هنوز در این رابطه اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

طراحی

چند روز قبل، اکانت ردمی در شبکه اجتماعی Weibo تصویری از طراحی این گوشی منتشر کرد که در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

این تصویر موارد زیادی را در مورد این گوشی تایید می کند که مهم ترین آن، حضور دوربین سه گانه در پنل پشتی است. با قاطعیت می توانیم بگوییم که دوربین اصلی این گوشی، مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی IMX 586 سونی است ولی در مورد 2 دوربین دیگر هنوز اطلاعی نداریم. این تصویر همچنین فقدان حسگر اثر انگشت در پنل پشتی ردمی K20 را نشان می دهد که این یعنی گوشی مذکور از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

کمی بعد از انتشار این تصویر، عکس دیگری از پنل پشتی این گوشی منتشر شد که در آن می توانیم جزئیات بیشتری را ببینیم:

از دیگر موارد مربوط به طراحی، می توانیم به نمایشگر یک دست فاقد بریدگی یا حفره اشاره کنیم که این موضوع به لطف بهره گیری از دوربین سلفی پاپ آپ امکان پذیر شده است. در ضمنً باید انتظار معرفی مدل پرو این گوشی هم داشته باشیم که به نظر می رسد از نظر طراحی مشابه یکدیگر خواهند بود و عمدتا از لحاظ ویژگی های سخت افزاری با یکدیگر تفاوت دارند.

مشخصات

مهم ترین ویژگی ردمی K20 بهره گیری از تراشه 7 نانومتری اسنپ دراگون 855 است که از بین دیگر گوشی های مجهز به این تراشه می توانیم به گلکسی اس 10 و وان پلاس 7 اشاره کنیم. همچنین انرژی این گوشی از جانب باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. طبق گزارش های منتشر شده، سرعت شارژ مدل معمولی و پرو این گوشی یکسان نیست و مدل معمولی از شارژ 18 وات و مدل پرو از شارژ 27 وات پشتیبانی می کند.

در نهایت نباید تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی را از قلم بیندازیم که گفته می شود نسل هفتم سنسورهای اپتیکال است و نسبت به نسل قبلی از 15 درصد فضای بیشتر و 10 درصد سرعت بالاتر بهره می برد.

قیمت

اگرچه در مورد ردمی K20 اطلاعات بسیار گسترده ای منتشر شده، ولی هنوز در مورد قیمت آن نمی توانیم با خیال راحت اظهارنظر کنیم. ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است و این برند در ارائه گوشی های قدرتمند ولی ارزان قیمت حرف زیادی برای گفتن دارد. به همین خاطر ردمی K20 چندان گران قیمت نخواهد بود.

ولی از طرفی دیگر، چنین مشخصه هایی برای کارخانه سازنده چندان ارزان تمام نمی شود و نباید انتظار قیمت مشابه پوکوفون F1 را داشته باشیم. در این مورد فقط می توانیم بگوییم که ردمی K20 احتمالاً ارزان ترین گوشی مبتنی بر اسنپ دراگون 855 خواهد بود ولی اینکه چقدر ارزان تر خواهد بود، باید تا زمان رونمایی صبر کنیم که البته با توجه به معرفی آن در تاریخ 7 خرداد، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

منبع: Android Authority

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25054

به "هرآنچه در مورد گوشی پرچم دار ردمی K20 شیائومی می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه در مورد گوشی پرچم دار ردمی K20 شیائومی می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید