هشدار پلیس به شهروندان در روز های پایانی سال، مراقب شرکت های خدماتی جعلی باشید

به گزارش مجله سرگرمی، سرهنگ امینی درباره سرقت و کلاهبرداری در پوشش شرکت های خدماتی در روز های پایانی سال به شهروندان هشدار داد.

هشدار پلیس به شهروندان در روز های پایانی سال، مراقب شرکت های خدماتی جعلی باشید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به رسم خانه تکانی در روز های انتهای سال، گفت: در این راستا توزیع آگهی های تبلیغاتی گسترده در سطح شهر و ارسال پیامک های فریبنده، ممکن است دامی برای کلاهبرداری و سرقت اموال هموطنان باشد.

وی اضافه نمود: شرکت های صوری و جعلی فاقد مجوز در ابتدا اعتماد مردم را به وسیله درج آگهی به خود جلب نموده و پس از دستیابی به اهداف شوم خود، متواری می شوند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه شهروندان باید قبل از سپردن اموال خود به دیگران، تحقیقات لازم را به عمل آورند، بیان نمود: شرکت های معتبر و دارای پروانه خدمات به وسیله استعلام از اتحادیه های مربوطه قابل شناسایی و پیگیری بوده و معمولا با مراجعه به سایت مربوطه یا روزنامه رسمی، می توان نسبت به درستی ادعای مطرح شده پی برد.

وی در انتها توصیه کرد: شهروندان هنگام مراجعه نمایندگان یا کارگران شرکت های خدماتی دقت نمایند و علاوه بر درخواست کارت شناسایی، مشخصات ظاهری افراد و شماره پلاک خودرو آنان را یادداشت تا در صورت بروز مسائل احتمالی، پلیس بتواند مجرمان را در اسرع وقت شناسایی و دستگیر کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68878

به "هشدار پلیس به شهروندان در روز های پایانی سال، مراقب شرکت های خدماتی جعلی باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به شهروندان در روز های پایانی سال، مراقب شرکت های خدماتی جعلی باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید