همراه اول پرداخت های تیم امید را کی روشی می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، اپراتور تلفن همراه اول به عنوان اسپانسر تیم زیر 23 سال فوتبال ایران انتخاب شد تا تیم امید با شرایط اقتصادی بهتری پا به رقابت های انتخاب المپیک خواهد گذاشت.

همراه اول پرداخت های تیم امید را کی روشی می نماید

به گزارش ورزش سه حمید استیلی سرمربی تیم زیر23 سال از مدت ها قبل و زمانی که در پست مدیریت تیم امید به دنبال جذب یک اسپانسر برای این تیم می گشت. تیم امید در ماه های گذشته به حدی با کمبود اقتصادی روبرو بود که پاداش های صعود از مرحله اول تیم پرداخت نشده است.

با این وجود و با پیگیری های زیاد به وسیله آذری جهرمی وزیر ارتباطات و همچنین مهدی اخوان مدیرعامل شرکت همراه اول نتایج مثبتی حاصل و قرار است مبلغ خوبی به تیم امید تزریق گردد. جالب اینکه شرکت همراه اول با وجود درخواست دیرهنگام همکاری حداکثری را با تیم امید به عمل آورد تا بعد از مدت ها شادی و خنده برلب بازیکنان و کادرفنی امید بازگردد.

پیش از این وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز مبلغ یک میلیارد تومان را برای یاری به این تیم اختصاص داده بودند که انتظار می رود تمامی این مبلغ به تیم المپیک اختصاص داده شده و مباحثی چون پاداش ها و امکانات مناسب اختصاص پیدا کند. گفته می گردد که قرار است در تیم امید به روش کارلوس کی روش که بازی به بازی پاداش پرداخت می کرد این کار انجام گردد.

همراه اول در اطلاعیه خود تصریح نموده است که به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در راستای مسؤولیت اجتماعی و توجه ویژه به ورزش و جوانان حامی تیم ملی فوتبال امید در این رویداد مهم ورزشی شده است. اپراتور اول در سالیان اخیر همیشه حامی ورزش کشور بوده و در مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس و ... حمایت نموده است.

رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23سال آسیا از هجدهم دی ماه امسال با حضور 16 تیم به میزبانی تایلند برگزار می گردد و سه تیم برتر سهمیه المپیک 2020 توکیو را دریافت می نمایند. ایران که با ازبکستان و چین و کره جنوبی همگروه است با امیدواری زیاد و برای شکستن این طلسم وارد مسابقات خواهد شد. این تیم اگر چه تدارک آنچنان وسیعی نداشته اما حالا با روحیه تر به بانکوک پرواز می نماید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65954

به "همراه اول پرداخت های تیم امید را کی روشی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه اول پرداخت های تیم امید را کی روشی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید