ویسی: مجبور بودیم دفاع کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، ما مجبور بودیم بسته بازی کنیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم که موفق هم بودیم. از نقاط ضعف شان استفاده کردیم و در کل یک امتیاز برای ما راضی کننده و شیرین بود.

ویسی: مجبور بودیم دفاع کنیم

به گزارش خبرنگاران / یک امتیاز، همانی بود که عبدالله ویسی و نفت مسجدسلیمان برای به دست آوردنش تا تهران آمدند و اتفاقا با همان یه امتیاز آزادی را ترک کردند. غنیمتی که ویسی بعد از بازی درباره اش می گفت: بازی بسیار دشوار و فشرده ای مقابل پرسپولیس داشتیم. پرسپولیس در آزادی خیلی خطرناک است و هجومی بازی می نماید. ما مجبور بودیم بسته بازی کنیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم که موفق هم بودیم. از نقاط ضعف شان استفاده کردیم و در کل یک امتیاز برای ما راضی نماینده و شیرین بود. هر چند پرسپولیس از آن ناراضی اند.

خوبی ویسی این است که مثل خیلی از مربیان تفکرات دفاعی اش را پنهان نمی نماید: صددرصد برنامه ریزی نموده بودیم که بازی دفاعی انجام دهیم. ما نقاط مثبت پرسپولیس را که نوراللهی و کامیابی نیا بودند، بسته بودیم و آنها را وادار کردیم که با سیدجلال و شجاع در دفاع بازی نمایند و به پاس های بلند رو بیاورند. بعد هم توانستیم توپ های بلند آنها را پوشش بدهیم. ما مقابل پارس جنوبی باز بازی کردیم و شکست خوردیم اما نمی خواستیم آن نتیجه اینجا هم تکرار گردد.

سرمربی نفت در ادامه گفت که یک مهاجم از مالی قرار است به تیمش اضافه گردد: ما یک مهاجم از مالی گرفته ایم. این بازیکن سه مرتبه به ایران آمده ولی به دلیل اینکه ویزایش آماده نبوده، در فرودگاه برگشت خورده اما ان شاءالله به زودی به ما می پیوندد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 578

به "ویسی: مجبور بودیم دفاع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: مجبور بودیم دفاع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید