پاسخ سرمربی تیم جوانان به صحبت های منصوریان

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم جوانان نسبت به صحبت های سرمربی استقلال درباره به همراه داشتن نورافکن در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

پاسخ سرمربی تیم جوانان به صحبت های منصوریان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی در واکنش به صحبت های علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری، مبنی بر اینکه امید نورافکن باید همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد و نمی تواند تیم جوانان را همراهی کند، گفت: علیرضا منصوریان از دوستان خوب و همکار صمیمی من به شمار می رود و خوشحالم که استقلال و او روزهای خوبی را سپری می نمایند.

وی اضافه کرد: نه در موقعیت سرمربی تیم جوانان بلکه در صندلی یک شهروند ایرانی می گویم تیم جوانان متعلق به همه ایرانی هاست. چه استقلالی ها و چه پرسپولیسی ها و چه هواداران سایر تیم ها. همه ایرانی ها مشتاق هستند ما در جام جهانی زیر 20 سال بدرخشیم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم. امید نورافکن از جمله استعدادهایی بود که در تیم جوانان رشد پیدا کرد و پس از حضور در این تیم مطرح شد و در استقلال به بازی گرفته شد. امید نسبت به تیم جوانان و پرچم ایران احساس دین دارد و الان زمان آن فرا رسیده است که دین خود را ادا کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: نام ایران دغدغه من، علیرضا منصوریان و همه مربیان است. وظیفه من و خواسته مردم ایران یک نقطه مشترک دارد و آن، مصاف با تمام قدرت و توان در برابر تیم های همگروه مان در عرصه بزرگ جام جهانی است. شک ندارم امروز اگر علیرضا منصوریان سرمربی تیم جوانان بود، او هم این درخواست را از من مطرح می کرد و طبیعتاً من اولویت را به تیم جوانان می دادم. چراکه تیم ملی برای بیش از 75 میلیون ایرانی است.

پیروانی با اشاره به تأثیرگذاری امید نورافکن در تیم جوانان تأکید کرد: نقش نورافکن به عنوان بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم جوانان پررنگ است و امیدوارم علیرضا منصوریان که خود از مفاخر فوتبال کشور به شمار می رود نسبت به این امر بازنگری داشته باشد و اجازه دهد نوارفکن همراه ما در جام جهانی زیر 20 سال حاضر گردد. این یک فرصت خوب و استثنایی برای نورافکن است، زیرا با درخشش در این مسابقات می تواند به راحتی لژیونر گردد. این اتفاق می تواند از جنبه های مختلف به سود او، استقلال و فوتبال ایران تمام گردد. من یقین دارم تیم بزرگ استقلال با بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند در غیاب نورافکن نیز به راستا پر فروغ خود ادامه دهد. علیرضا منصوریان که خود بازیکن تیم ملی بوده، سرمربیگری تیم امید را در کارنامه دارد و حتی در برهه ای روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان نشسته به اندازه من دغدغه اعتلای نام ایران را دارد و من نمی توانم باور کنم که او مانع از حضور امید نورافکن در اردوی تیم جوانان برای همراهی این تیم در بازی های جام جهانی زیر 20 سال گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69355

به "پاسخ سرمربی تیم جوانان به صحبت های منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سرمربی تیم جوانان به صحبت های منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید