گوشی میان رده آنر 20S رسما معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت آنر ساعاتی پیش، یک گوشی میان رده جدید به نام آنر 20S معرفی کرد. این گوشی درواقع همان آنر 20 است که با تفاوت هایی جزئی، با قیمت بسیار کمتر عرضه می گردد.

گوشی میان رده آنر 20S رسما معرفی گردید

اگر بخواهیم در مقایسه با آنر 20 بگوییم، آنر 20S به جای پردازنده Kirin 980 از پردازنده Kirin 810 استفاده می نماید. همچنین گفتنی است که هر دو پردازنده گفته شده، لیتوگرافی 7 نانومتری دارند. تفاوت پردازنده های این دو گوشی خیلی زیاد نیست و برای مثال در Kirin 810 به جای دو چهار هسته Cortex-A76، از دو هسته Cortex-A76 استفاده شده است. همچنین شش هسته دیگر این پردازنده هم Cortex-A55 هستند. اما در بخش پردازشگر گرافیکی، اختلاف فاحش خواهد بود و به جای Mali-G76 MP10 شاهد استفاده از Mali-G52 MP6 هستیم.

جدا از این موارد، آنر 20S با 128 گیگابایت حافظه داخلی و در دو مدل با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی عرضه می گردد. همچنین خبری از پشتیبانی از کارت حافظه microSD نیست و کاربران محدود به حافظه 128 گیگیابایتی این گوشی هستند.

سه دوربینی که در بخش پشتی این گوشی قرار گرفته اند، شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/1.8 می گردد. اما فیلم برداری با این دوربین متاسفانه حداکثر رزولوشن 1080P با سرعت 30 فریم خواهد داشت که دلیل آن، عدم پشتیبانی پردازنده گوشی از فیلم برداری 4K است.

دیگر دوربین های این گوشی شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو می گردد. برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که آنر 20 دارای دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید بود و یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم برای سنجش عمق میدان داشت. جدا از این موارد، واحد پردازش عصبی یا NPU که در چیپست آنر 20S وجود دارد نیز به این گوشی یاری می نماید تا هوش مصنوعی را به دوربین بیاورد و یک حالت اختصاصی برای عکاسی در شب داشته باشد.

آنر 20S همچنین دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که در بسیاری از گوشی های هواوی و آنر شاهد آن هستیم. این دوربین درون یک حفره در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. هردو دوربین سلفی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، پیکسل های 0.8 میکرونی دارند که با استفاده از Pixel Binning، هر چهار پیکسل در یک پیکسل ترکیب می گردد.

صحبت از دوربین سلفی و نمایشگر حفره دار شد و بد نیست اشاره کنیم که در جلوی این گوشی، صفحه نمایشی با اندازه 6.26 اینچ و رزولوشن 1080P+ قرار گرفته که 96 درصد از سطح رویی گوشی را فرا می گیرد. این پنل IPS LCD، از رنگ های NTSC هم پشتیبانی می نماید. سنسور اثر انگشت دستگاه هم در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است.

باتری آنر 20S هم ظرفیت 3750 میلی آمپر دارد و از شارژر 20 واتی پشتیبانی می نماید. قیمت این گوشی از 265 دلار برای مدل پایه با رم 6 گیگابایتی شروع می گردد و مدل رده بالا که رم هشت گیگابایتی دارد نیز حدود 310 دلار قیمت خواهد داشت. با این قیمت ها، آنر 20S یک میان رده مقرون به صرفه به حساب می آید و از آنر 20، بسیار ارزان تر است. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42814

به "گوشی میان رده آنر 20S رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده آنر 20S رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید