97 درصد چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال قرار گرفته است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهرداد عظیمی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی برگزاری برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی با اشاره به اینکه صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری فراوریات بسیار خوبی در این زمینه داشته است، گفت: کوشش شده است در فراوری برنامه ها در صدا، سیما و فضای مجازی مطالبات مردمی در نظر گرفته گردد.

97 درصد چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال قرار گرفته است

وی گفت: اقدامات خوبی طی سال های گذشته در صدا و سیما در حوزه فضای مجازی برای استفاده دیگر استان ها از شبکه جهانبین فراهم شده و همچنین رادیو دیداری، تلویزیون اینترنتی و اپلیکیشن جهانبین در کشور اجرایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم برگزاری جشنواره فراوریات مراکز استان ها در مرکز استان، توضیح داد: باتوجه به اینکه امکانات لازم برای اسکان میهمانان در شهرکرد نبود، جشنواره فراوریات رادیویی و تلویزیونی در مرکز تفریحی، توریستی چغاخور برگزار گردید.

عظیمی با توجه به اینکه اعتبارات جشنواره از محل منابع ملی تامین شد، یادآور شد: به منظور جذب سرمایه گذار و گردشگر باید شرایط به نحو مطلوب برای مهمانان جشنواره فراهم می شد.

وی با توجه به فراوریات صدا و سیمای استان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: در حوزه سیما چهارهزار و 405 دقیقه برنامه، در حوزه صدا هشت هزار و 95 دقیقه برنامه، و همچنین در حوزه فضای مجازی نیز موشن گرافی، پوستر، عکس و اینفوگرافی فراوری شده است.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: برنامه های پخش شده یا در حال فراوری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، می توان به برنامه دستاورد، چشم انداز، گفتمان انقلاب، افق روشن، مثبت 40، مستند دیدار و شهید استکی اشاره نمود.

عظیمی بیان نمود: فراوریات صدا و سیما هیچ گرایشی به قوم و قبیله خاصی از استان ندارد و برنامه ها بر اساس پتانسیل و شخصیت های همه اقوام چهارمحال و بختیاری فراوری می شوند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6631

به "97 درصد چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "97 درصد چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید