از اردوگاه سرخ ، همزمان در مسیر دربی و قطر

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس برای بازی مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه هفته آینده راهی دوحه خواهد شد.

از اردوگاه سرخ ، همزمان در مسیر دربی و قطر

به گزارش خبرنگاران ،

همراهی گرشاسبی با پرسپولیس در قطر

پرسپولیس برای بازی مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه هفته آینده راهی دوحه خواهد شد.

بر این اساس حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم همراه با این تیم به قطر می رود تا در کنار برانکو و شاگردانش باشد. شاید یک یا دو عضو هیات مدیره پرسپولیس هم به این سفر بروند. این بازی برای پرسپولیسی ها مهم و حیاتی است و همراهی مسوولان تیم می تواند برای بازیکنان و کادرفنی دلگرمی باشد.

تمرینات پرسپولیس تعطیل می گردد

تیم فوتبال پرسپولیس 10 مهرماه امسال در دوحه به مصاف السد قطر خواهد رفت تا بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را برگزار کند.

بعد از این بازی برانکو قصد دارد 3 روز به بازیکنانش استراحت دهد تا خستگی بازی های اخیر از تن سرخ پوشان خارج گردد.

بر این اساس تمرینات تیم پرسپولیس بعد از بازی با السد قطر از روز شنبه 14 مهرماه در استادیوم شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در یکی از مجهزترین هتل های قطر

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه هفته آینده راهی قطر خواهد شد تا سه شنبه شب به مصاف السد قطر برود. طبق هماهنگی های اجرا شده قرار است کاروان پرسپولیس مثل سفر قبل به قطر در هتل تورچ دوحه مستقر شوند. این هتل یکی از مجهزترین هتل های قطر است و پیش از این هم پرسپولیس برای بازی با الدحیل در این هتل مستقر گردیده بود.

همچنین پرسپولیسی ها در کوشش هستند تا تمرین روز یکشنبه خود را در کمپ اسپایر که از بهترین کمپ های تمرینی دنیا است برگزار نمایند.

خوردبین: شرایط پرسپولیس برای دربی بهتر است

محمود خوردبین، که با حضور در باشگاه پرسپولیس با تبریک دسته جمعی کارکنان باشگاه به مناسبت تولدش روبرو شد، در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دربی می گوید: به نظر من پرسپولیس تیم برتر است. بچه ها خیلی خوب با هم جور هستند و من فکر می کنم ما برای دربی شرایط خوبی داریم. البته برای بازی رفت با السد کار سختی داریم چون دو نفر از بچه ها محروم هستند. اگر آنجا بتوانیم مساوی بگیریم، خیلی خوب می گردد. آن وقت در تهران کار را با طرفداران در می آید.

باتجربه ترین سرپرست در فوتبال ایران درباره ارزیابی خود از شرایط تیم هم ادامه می دهد: پرسپولیس با این نداری ها خیلی خوب کار می نمایند. بسیاری فکر می کردند که پرسپولیس با این شرایط، کارش تمام است ولی همانطور که همیشه گفته ام، برانکو کار بلد است و به جوان ها هم فرصت می دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3819

به "از اردوگاه سرخ ، همزمان در مسیر دربی و قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اردوگاه سرخ ، همزمان در مسیر دربی و قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید