استرلینگ: بی احترامی به منچستریونایتد؟ فقط می خواستم وقت کشی و طرفداران را سرگرم کنم

به گزارش مجله سرگرمی، بال انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره حرکت جنجالی اش در دربی منچستر که برای او دردسرساز شد، شرح داد.

استرلینگ: بی احترامی به منچستریونایتد؟ فقط می خواستم وقت کشی و طرفداران را سرگرم کنم

به گزارش خبرنگاران ، رحیم استرلینگ اعتراف کرد که در دربی اخیر شهر منچستریونایتد، خوان ماتا به او به خاطر حرکات نمایشی اش در دقایق انتهای بازی تذکر داده است.

در دقایق انتهای دیداری که ماه گذشته برگزار گردید بازیکن انگلیسی منچسترسیتی پس از پاسکاری با دو هم تیمی اش در گوشه زمین حریف، برای اتلاف وقت رو به حرکات نمایشی آورد و این در حالی بود که تیم او از بابت کسب پیروزی در دیداری که در نهایت آن را 3 بر یک برد، مطمئن شده بود.

حرکات استرلینگ در حضور خوان ماتا، موجب عصبانیت هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ و شروع یک درگیری لفظی میان طرفین شد و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم در انتها بازی استرلینگ را به خاطر این حرکتش مؤاخذه کرد.

استرلینگ در گفت و گو با نشریه تایمز، درباره آن ماجرا گفت: گواردیولا نمی خواهد که ما به حریفان مان بی احترامی کنیم. من غافلگیر شده بودم. من فقط توپ را در گوشه زمین نگه داشته بودم. درک می کنم که اگر من توپ را لو می دادم ممکن بود حریف ضدحمله بزند اما من فقط داشتم وقت تلف می کردم و هدفم این بود که حریف را وادار کنم روی من خطا کند.

استرلینگ اضافه نمود: من قصد نداشتم حریف را به خاطر باختش مسخره کنم. من اهل چنین کارهایی نیستم. خوان ماتا فقط گفت کمی به حریفت احترام بگذار اما من به کسی بی احترامی نمی کردم. من فقط توپ را در گوشه زمین نگه داشته بودم و در عین حال می خواستم کمی طرفداران مان را سرگرم کنم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7393

به "استرلینگ: بی احترامی به منچستریونایتد؟ فقط می خواستم وقت کشی و طرفداران را سرگرم کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرلینگ: بی احترامی به منچستریونایتد؟ فقط می خواستم وقت کشی و طرفداران را سرگرم کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید