بسته خبری پرسپولیس، کتک کاری در رختکن تا بازگشت منشا و مارکو

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از سه روز غیبت، منشا و مارکو بالاخره به تمرینات پرسپولیس بازگشتند.

بسته خبری پرسپولیس، کتک کاری در رختکن تا بازگشت منشا و مارکو

به گزارش خبرنگاران ،

جریمه 10 میلیونی

دربی اخیر جریمه ای 10 میلیون تومانی را به پرسپولیس تحمیل کرد. کمیته انضباطی فدراسیون با این شرح که تماشاگران پرسپولیس به سمت بازیکنان حریف بطری پرتاب نموده اند، یک جریمه 10 میلیون تومانی را برای باشگاه در نظر گرفت.

عصبانیت برانکو از مصلح

دردسری که شایان مصلح برای خود درست کرد و بخاطرش از پرسپولیس دور افتاد، برانکو را حسابی عصبانی نموده است. گفتند مرد کروات وقتی متوجه مشکل مصلح شد، تصمیم گرفت شایان مصلح را کنار بگذارد که البته بعید است و احتمالا فرصت دوباره ای به این بازیکن خواهد داد. برانکو به بازیکنانش گفته که در این شرایط خاص باید تمام تمرکزشان را روی فوتبال بگذارند و برای خودشان و پرسپولیس مشکل درست نکنند.

حسرت ماهینی

حسین ماهینی که در دربی رباط صلیبی پاره کرد، می توانست تنها بازیکن ایرانی حاضر در سه نیمه نهایی و دو فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. او که 8 سال پیش با ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، می توانست رکورد حضور در سه نیمه نهایی و دو فینال آسیا را به نام خود بزند که مصدوم شد و این شانس را از دست داد.

بازگشت منشا و مارکو

از ملی پوشان و مصلح همچنان خبری نیست اما دیگر غایبان پرسپولیس سه شنبه به این تیم بازگشتند. مارکو استیلینوویچ که تعطیلات طولانی تری داشت و همین طور گادوین منشا که بخاطر تولد دخترش مرخصی گرفته بود، بامداد سه شنبه به تهران بازگشتند و در تمرین هم شرکت کردند.

کتک کاری در رختکن

خبر کتک کاری ابوالفضل درویش وند و سعید کریمی بعد از تمرین یکشنبه پرسپولیس، تازه امروز منتشر شد و عجیب اینکه باشگاه تا پیش از آن واکنشی نداشته. البته بعد از انتشار این خبر شنیدیم که هر دو بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شده اند اما احتمالا جریمه اصلی را برانکو برای آنها در نظر خواهد گرفت و مثل محمدامین اسدی با کنار گذاشتن شان از لیست تیم این دو بازیکن را تنبیه خواهد نمود.

طرح پیشکسوتان

پیشکسوتان پرسپولیس قرار گذاشته اند که برای حمایت از این تیم در بازی برگشت نیمه نهایی به استادیوم آزادی بروند. البته حضور آنها پیشنهادی است که علی پروین مطرح نموده و قرار است دست کم 50 پیشکسوت روز بازی پرسپولیس و السد به استادیوم آزادی بروند.

2 - 380

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4620

به "بسته خبری پرسپولیس، کتک کاری در رختکن تا بازگشت منشا و مارکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، کتک کاری در رختکن تا بازگشت منشا و مارکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید