شش تکواندوکار در راه چین تایپه ، خدابخش و عاشورزاده دوباره روی شیاپ چانگ

به گزارش مجله سرگرمی، فشردگی برنامه فدراسیون جهانی باعث گردیده تا تکواندوکاران بلافاصله بعد از بازگشت از جاکارتا در اردو حاضر شوند تا به سومین مرحله گرند پری در چین تایپه اعزام شوند.

شش تکواندوکار در راه چین تایپه ، خدابخش و عاشورزاده دوباره روی شیاپ چانگ

به گزارش خبرنگاران ، فدراسیون جهانی تکواندو از شش تکواندوکار ایرانی برای حضور در سومین مرحله از رقابت های گرندپری دعوت کرد تا به چین تایپه سفر نمایند.

این مسابقات طی روزهای 28 تا 30 شهریورماه به میزبانی چین تایپه در سالن اصلی استادیوم شهر تائویان برگزار می گردد. برای حضور در این مسابقات 256 تکواندوکار از 61 کشور طبق رنکنیگ فدراسیون جهانی دعوت گردیده اند.

از تیم ایران هم نام آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، مهدی خدابخش، سجاد مردانی و سعید رجبی به این مسابقات دعوت گردیده اند که طبق صلاحدید کادر فنی فرزان عاشورزاده تمرینات خود را در تهران پیگیری می نماید و شش نفر باقی مانده برای حضور در این مسابقات به چین تایپه اعزام می شوند. بر اساس برنامه اعلام گردیده 28 شهریورماه مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم برگزار خواهد شد که میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی و سجاد مردانی به مصاف رقبای خود می روند. 29 شهریورماه مسابقات وزن 58- کیلوگرم انجام می گردد که آرمین هادی پور نماینده تیم اعزامی کشورمان می باشد. 29 شهریورماه در روز پایانی مسابقات نیز رقابتهای وزن 80- کیلوگرم برگزار می گردد که مهدی خدابخش به مصاف رقبای خود می رود.

در بخش بانوان نیز تکواندوکاران به دلیل نتایج ضعیف در مسابقات مختلف، نمایندگان ایران هنوز موفق به حضور در جمع 3 نفر برتر رنکنیگ المپیکی نگردیده و به این دست مسابقات دعوت نمی شوند.

ص5

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2293

به "شش تکواندوکار در راه چین تایپه ، خدابخش و عاشورزاده دوباره روی شیاپ چانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش تکواندوکار در راه چین تایپه ، خدابخش و عاشورزاده دوباره روی شیاپ چانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید