صعود پاری سن ژرمن، لیورپول و تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش مجله سرگرمی، پاری سن ژرمن و لیورپول با شکست حریفانشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و تاتنهام با تساوی مقابل بارسلونا توانست به دور بعد راه یابد.

صعود پاری سن ژرمن، لیورپول و تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش خبرنگاران، هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت دیدار شروع و چهره تیم های صعودنماینده به دور حذفی تعیین شد.

در یکی از مهم ترین بازی ها لیورپول به مصاف ناپولی رفت و با تک گل محمد صلاح توانست پیروز این دیدار گردد.

در دیگر بازی گروه، پاری سن ژرمن 4 بر یک کرونا زوزدا را شکست داد و به همراه لیورپول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. گل های تیم فرانسوی را ادینسون کاوانی، نیمار، مارکینیوز و کیلیان ام باپه به ثمر رساندند. ناپولی در لیگ اروپا رقابت خواهد نمود.

در گروه B بارسلونا در نوکمپ به مصاف تاتنهام رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک سرانجام یافت. آبی اناری ها خیلی زود به گل رسیدند و عثمان دمبله در دقیقه 7 دروازه تیم انگلیسی را باز کرد. در ادامه، بازیکنان تاتنهام سعی کردند نتیجه را جبران نمایند اما فرصت ها در عین ناباوری از دست می رفت و مارک آندره تراشتگن عملکرد درخشانی داشت. با این حال، لوکاس مورا در دقیقه 85 بازی را مساوی کرد. بارسلونا و تاتنهام به دور بعد صعود کردند.

اینتر نیز با تساوی یک بر یک برابر آیندهوون در صندلی سوم نهاده شد و باید در لیگ اروپا به رقابت بپردازد. تک گل تیم ایتالیایی را مائورو ایکاردی در دقیقه 73 به ثمر رساند.

در دیگر گروه، اتلتیکومادرید به مصاف بروخه رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به سرانجام رسید. در این دیدار کاوه رضایی، بازیکن ایرانی بروخه حضور نداشت. این تیم در لیگ اروپا به رقابت خواهد پرداخت.

دورتموند نیز با پیروزی 2 بر صفر مقابل موناکو توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند و اتلتیکو دوم شد.

پیش از این دیدارها، پورتو 3 بر 2 گالاتاسرای را شکست داد و شالکه با یک گل برابر لوکوموتیو مسکو پیروز شد. دو تیم پورتو و شالکه صعودشان به مرحله حذفی قطعی شده بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8069

به "صعود پاری سن ژرمن، لیورپول و تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پاری سن ژرمن، لیورپول و تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید