فوتبال دنیا، حمایت نایب رئیس پیشین فیفا و انتقاد بولیکین از دعوت مهاجم برزیلی به تیم ملی روسیه

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - نایب رئیس پیشین فیفا و مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه واکنش های متفاوتی از دعوت مهاجم برزیلی به تیم ملی این کشور داشتند.

فوتبال دنیا، حمایت نایب رئیس پیشین فیفا و انتقاد بولیکین از دعوت مهاجم برزیلی به تیم ملی روسیه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، ویچیسواو کولوسکوف که در سال های 1980 تا 1996 میلادی نایب رئیس فیفا بود درباره دعوت آری سیلوا، مهاجم 32 ساله برزیلی به اردوی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: واکنش های منفی پس از این دعوت را نمی توانم درک کنم. آری سیلوا از سال 2010 میلادی در لیگ برتر روسیه بازی می نماید و مدتی قبل هم پاسپورت روسی دریافت کرد. کادر فنی تیم ملی فوتبال روسیه برنامه مشخصی برای 2 بازی آینده لیگ ملت های اروپا برابر آلمان و سوئد دارند و دعوت از آری سیلوا نیز بر همین اساس انجام شده است.

وی اضافه کرد: همانند تیم ملی فوتسال نیز از تیم ملی فوتبال انتقاد می نمایند. آنجا هم می گویند بازیکنان روسی بسیار خوبی وجود دارند اما برزیلی ها هم دعوت می شوند. این انتقاد منطقی است اما در تیم ملی فوتبال روسیه به اندازه کافی بازیکن خوب نداریم.

دیمیتری بولیکین، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه نیز در این رابطه گفت: شاید در بازی های آینده آری سیلوا به تیم ملی فوتبال روسیه یاری کند اما او بازیکنی برای آینده نیست. ما دارای کشوری بزرگ و استعدادهای زیادی هستیم. باید توجه خود را معطوف جوان ترها کنیم. باید با دعوت از آنها انگیزه لازم در تیم ملی فوتبال روسیه ایجاد گردد. آری سیلوا یک بازیکن پا به سن گذاشته است. دعوت مهاجم برزیلی به تیم ملی فوتبال روسیه + عکس

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6362

به "فوتبال دنیا، حمایت نایب رئیس پیشین فیفا و انتقاد بولیکین از دعوت مهاجم برزیلی به تیم ملی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، حمایت نایب رئیس پیشین فیفا و انتقاد بولیکین از دعوت مهاجم برزیلی به تیم ملی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید