چراغ های روشنِ کشتی در دروازه غار؛ روزِ خوب آیندگان کشتی ایران با خارجی ها و قهرمانان دنیا

به گزارش مجله سرگرمی، روز جمعه گذشته باشگاه کارگران میزبان نزدیک به 300 کشتی گیر خارجی و داخلی و همچنین قهرمانان سابق دنیا بود تا چراغ های کشتی در جنوبی ترین منطقه تهران روشن بماند.

چراغ های روشنِ کشتی در دروازه غار؛ روزِ خوب آیندگان کشتی ایران با خارجی ها و قهرمانان دنیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، باشگاه کارگران جمعه گذشته میزبان مسابقات سه رده سنی خردسالان، نونهالان و جوانان در 15 وزن (6وزن خردسالان، 5 وزن نونهالان و 4 وزن جوانان) با حضور نزدیک به 70 کشتی گیر از کشورهای آذربایجان، گرجستان و روسیه و بیش از 200 کشتی گیر ایرانی بود.

روز پنجشنبه از کشتی گیران شرکت نماینده در این رقابت ها وزن کشی به عمل آمد و از صبح روز جمعه تا ساعت 23 شنبه نیز کشتی ها برگزار گردید که در خاتمه تیم آموزشگاه اکبر فلاح مقام نخست را به خود اختصاص داد. تیم های بابل و باقرشهر نیز عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

برگزاری این مسابقه چیزی نزدیک به 150 میلیون تومان هزینه داشت که نیمی از آن از سوی خانواده کشتی گیران تامین شد و باقی را نیز مدیریت باشگاه کارگران تقبل کرد.

به نفرات اول تا سوم این رقابت ها کاپ، مدال، دوبنده و کفش کشتی اهدا شد. با توجه به اینکه یک باشگاه سازنده در سطح تهران شاید برای اولین بار چنین مسابقه ای را در این سطح برگزار می کرد، محمدرضا طالقانی و پرویز سیروس پور روسای پیشین فدراسیون کشتی همراه با قهرمانان سابق دنیا از جمله غلامرضا محمدی، محمد طلایی، عباس جدیدی، حسن رنگرز، مجید خدایی، ابرایم مهربان در سالن کارگران حضور پیدا نموده و مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

محمدابراهیم امامی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی نیز در مسابقات حاضر بود و این کشتی ها با قضاوت داوران بین المللی به مدت یک روز در سالن کارگران تهران برگزار گردید. در روزهایی که چراغ خیلی از سالن های کشتی در شهرهای مختلف خاموش شده و گفته می گردد استقبال از این رشته از سوی خانواده ها کم شده، اما سالن کشتی دروازه غار؛ یکی از جنوبی ترین نقاط تهران روز گذشته شاهد رقابت بیش از 300 کشتی گیر داخلی و خارجی در سالن کارگران بود.

مرد و زن، مادر و پدر، خواهر و برادر، قهرمان و مربی، رئیس و مسئول؛ همه به این سالن آمدند تا شاید اولین رقابت جدی آینده سازان کشتی کشور را از نزدیک تماشا نمایند، کسی چه می داند، شاید از بین این خردسالان و نونهالان، چندین مدال دنیای و المپیک از آن کشتی ایران شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7884

به "چراغ های روشنِ کشتی در دروازه غار؛ روزِ خوب آیندگان کشتی ایران با خارجی ها و قهرمانان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ های روشنِ کشتی در دروازه غار؛ روزِ خوب آیندگان کشتی ایران با خارجی ها و قهرمانان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید