آنچه درباره سبک زندگی میلیونری جک نیکلسون نمی دانستید

به گزارش مجله سرگرمی، جک نیکلسون یکی از ستاره های هالیوود است که همچنان گاهی از خود درخشش نشان می دهد اما دوستداران سینما او را بیشتر به خاطر فیلم ها و در واقع شاهکارهای گذشته اش به یاد دارند. او یکی از بزرگترین بازیگرهای نسل خود است و به همین خاطر از کسانی است که هالیوود بالاترین دستمزدها را برای بازی اش پرداخت می کرد. سبک زندگی او همیشه بسیار عجیب بوده و در قسمت های مختلف زندگیش شخصیت های گوناگونی از خود نشان داده. اما حالا به یم اسطوره 80 ساله سینما تبدیل شده است که دامنه ثروتش به 390 میلیون دلار می رسد. در این مقاله می خواهم شما را با جنبه هایی از سبک زندگی عجیب و غریب این بازیگر و داستان هایی درباره او آشنا کنم که مسلما قبلا نشنیده اید.

آنچه درباره سبک زندگی میلیونری جک نیکلسون نمی دانستید

جک نیکلسون ابتدا خانه مارلون براندو را خرید و سپس ویرانش کرد

جک نیکلسون با همکار خود مارلون براندو دوستی خوبی داشت و در همسایگی او زندگی می کرد.

وقتی براندو در سال 2005 مرد و خانه اش برای فروش گذاشته شد نیکلسون امارت 3.040 متر مربعی براندو را که ساخته سال 1954 بود به قیمت 5 میلیون دلار خرید. اما نیکلسون خانه را برای مدت زیادی نگه نداشت. او خانه را به کل ویران کرد و به جای آن گل های فرانگی پانی کاشت. این کار نیکلسون در واقع ادای احترامی بود به نامی که براندو روی خانه گذاشته بود: فرانگی پانی. یکی دیگر از دوستان نیکلسون، وارن بیتی (بازیگر) چند خانه پایین تر زندگی می کرد - برای مدتی قسمت Mullholland Drive برای براندو، نیکلسون و وارن بیتی بود و آنها را به نام Bad Boy Drive می شناختند.

کلکسیون هنری نیکلسون فوق العاده است

نیکلسون یکی از کلکسیونرهای حریض هنری است و صاحب چندی از آثار نقاشقان برجسته جهان مانند پیکاسو، ماتیس، مودیلیانی، مگریت، بوگورو، بوترو و رودین است.

بر اساس آمار گرفته شده جک نیکلسون در رده پنجم هنرمندان هالیوودی قرار گرفته است که کلکسیون هنری گران قیمت دارند. قیمت کلکسیون او به 100 میلیون دلار می رسد. البته افرادی مانند جورج لوکاس هستند که کلکسیونشان 600 میلیون دلار ارزش دارد و از او بالاتر دیوید جفن است که قیمت کلکسیونش به 2.3 بیلیون دلار می رسد.

نیکلسون تام و جری می کشیده!

هنر همواره برای نیکلسون به معنای پیکاسو و ماتیس نیست. اولین شغل نیکلسون در هالیوود دستیار ویلیام هانا و جوزف باربره تصویرگران کارتون معروف تام و جری بود.

نیکلسون چندین ماه کاملا برهنه اطراف خانه اش می گشت

برای هیچکس هم لباس نمی پوشید. اریک هدگارد خبرنگار مجله رولینگ استون می گوید وقتی برای مصاحبه به خانه نیکلسون رفتم با تجربه ای سورئال روبرو شدم. او به مدت سه ماه برای چیزی که یاری به خود می دانست کاملا عریان در خانه و اطراف آن می گشت و حتی وقتی دخترش هم به او سر میزد چیزی به تن نمی کرد.

پاتریک مک گیلیان زندگی نامه نویس می گوید: جک نیکلسون به بخشی از زندگی خود اشاره می نماید که مدتی برهنه می گشته تا به حاضر شدن در فیلمی که صحنه جنسی داشته عادت کند. در طول فیلمبرداری فیلم پستچی همواره دوبار زنگ می زند نیکلسون می گوید برای نعوظ به طبقه بالا می رود و این کار 45 دقیقه طول می کشد چون فکر می نموده این کار عنصر عجیب بودن صحنه را افزایش می دهد. با این حال چنین صحنه ای اصلا در فیلم نشان داده نشد.

یک عصبانیت در جاده برایش 500.000 دلار خرج برداشت

در سال 1994 نیکلسون در حال رفتن به زمین گلف بوده که شخصی در ترافیک راهش را می بندد. به خاطر استرس رسیدن به صحنه و همچنین ناراحتی از مرگ یک دوست نزدیک باعث می شوند نیکلسون از کوره در برود، چوب گلف را بردارد و شیشه های ماشینی که تخلف نموده را بشکند. نیکلسون بعدها در دادگاه به خاطر این کار 500.000 دلار جریمه داد.

بی اعصاب بودنش باعث از دست دادن یک کار نیز شد

وقتی نیکلسون جوان بود و در نیوجرسی زندگی می کرد در حالی که به دنبال یک نقش می گشت یاری آشپز بود. مشکل زمانی آغاز شد که در یک سفارش پنکک اشتباه کرد و پنککی درست کرد که ضخامتش 3 اینچ بود. این کار باعث عصبانیت مشتری شد و به نیکلسون گفت: این چه کوفتیه؟ سپس نیکلسون هم از کوره در می رود و می گوید: خودت بیا پنکک لعنتی را درست کن. این ماجرا از زبان خوده نیکلسون به روزنامه سان گفته شده.

لباس نقش جوکر را خودش به قیمت 70.000 دلار خرید

نیکلسون از کودکی به خواندن کمیک های بتمن علاقه داشت بنابریان دریافت نقش جوکر در فیلم بتمنِ سال 1989 رویایی بود که تحقق یافته بود. بازی در این نقش برای نیکلسون چیزی حدود 60 تا 90 میلیون دلار درآمد داشت و خودش نیز به بازی در آن افتخار می نماید. بنابراین آن 70.000 دلاری که برای خرید لباس این نقش خودش پرداخت نموده در مقابل چیزی که بدست آورد قطره ای در مقابل دریا بود.

نقشش در فیلم Easy Rider که باعث شهرتش شد تنها هفته ای 329 دلار دستمزد داشت

از نقش های کلیدی که باعث به شهرت رسیدن نیکلسون شد بازی در فیلم easy rider ساخته 1969 بود.

ابتدا قرار بود ریپ تورن این نقش را بازی کند اما تورن در یک نزاع دچار جراحت شد و کارگردان نیکلسون را جانشین او کرد. در آن موقع نیکلسون بازیگری ناشناخته بود و دستزدش نیز بسیار پایین بود طوری که برای این نقش تنها 329 دلار در هفته دریافت می کرد.

نیکلسون یک مرتبه ازدواج نموده است

نیکلسون در زندگی اش تنها یک مرتبه ازدواج نموده و آن هم با ساندرا نایت بوده که خود هنرمند و بازیگر است. نقشی که می توان با آن ساندرا را به یاد آورد فیلم Frankeinsteins Daughter در سال 1958 است. نهایتاً ساندرا بازیگری را کنار گذاشت و تمرکزش را روی هنر قرار داد. این زوج در سال 1963 صاحب یک دختر شدند.

طولانی ترین رابطه نیکلسون با آنجلیکا هوستون (17 سال) بود که البته به ازدواج هم ختم نشد.

روتین صبحگاهیش در حال حاضر کمی ساده تر شده

جک نیکلسون به داشتن میل جنسی بالا معروف است و در یک مصاحبه زمانی که 69 سال سن داشت گفت همچنان به همان اندازه گذشته میل جنسی اش بالا است. با این حال زندگی سرشار از مواد و روابط جنسی اش در حال حاضر کمی آرامتر شده است.

مجله رولینگ استون طی مصاحبه ای که با او داشت روتین صبحگاهی او را به این شکل توصیف می نماید: او معمولا ساعت 11 صبح زمانی که خدمتکار خانه اش گلوریا برایش صبحانه می آورد از خواب بیدار می گردد. در سینی صبحانه یک لیوان آب پرتقال، یک فنجان قهوه، یک ظرف پودینگ شکلات رژیمی (این مورد فقط برای آخر هفته ها است) و قرص هایی است که به صورت روزانه استفاده می نماید این قرص ها عبارتند از یک عدد آسپرین و یک Celebrex که برای آرام کردن درد آرتروز است. شب ها معمولا تا 4 صبح به خواب نمی رود و معمولا دو ساعت قبل از خوابش را در تاریکی می گذراند و کتاب می خواند.

با مادر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا رابطه جنسی داشته!

و البته زن های زیاد دیگری… . جک نیکلسون یکی از آن اغوا کننده های معروف هالیوود است. رابرت سلر زندگی نامه نویس معروف می گوید: او از هر مرد دیگری که تا به حال دیده ام بیشتر زنان را دوست دارد منظورم این است که واقعا دوستشان دارد. کیم بایینگر (بازیگر) می گوید: جک نیکلسون از میان کسانی که ملاقات نموده بیش از همه به روابط جنسی علاقه داشته است. کارن مایو چاندلر (مدل) می گوید: نیکلسون یک ماشین جنسی توقف ناپذیر است. مجله رولینگ استون نیز در این زمینه می گوید ائ برای بالا نگه داشتن استقامت خود در رختخواب همواره کره بادام زمینی می خورد.

CNN در یک بیوگرافی از این بازیگر لیست افراد مشهوری که با او رابطه داشته اند را منتشر کرد: لارا فلین بیل، میشل فیلیپس، آنجلیکا هوستون، ملاانی گریفیت، مارگارت تردو و ورونیکا کارتریت.

اولین اسکارش را به خاطر بازی در نقش یک بیمار روانی دریافت کرد

نیکلسون اولین اسکارش را به خاطر بازی در فیلم One Flew over the Cuckoos Nest که سال 1975 ساخته شده بود دریافت کرد. ژن هاکان، بورت رینولدز، مارلون براندو و جیمز کان همگی برای بازی در این نقش در نظر گرفته شده بودند اما جک نیکلسون خوش شانس بود و توانست نقش را برای خود کند.

پول بسیار زیادی را خرج چوب گلف نموده است

گفته می گردد نیکلسون 75.000 دلر برای یک ست چوب گلف پرداخت نموده که از فیبر کربن، پلاتین و طلای 24 عیار ساخته شده است. این چوب های پلف سفارشی توسط یک کمپانی ژاپنی که تخصصش ساخت وسائل لوکس گلف است ساخته شده.

شایعاتی نیز هست که افرادی مانند دنی دویتو، مارک آنتونی و دونالد ترامپ نیز چنین چوب گلفی را دارند.

درخواست تام سیزمور مبنی بر قرض دریافت پول را رد کرد

تام سیزمور زمانی با اعتیادش به مواد مخدر مبارزه می کرد و مجبور بود پس از فروش خانه اش در ماشین بخوابد. او قبل از اینکه به یک آپارتمان بدون آب و برق برود از دوستانش درخواست قرض کرد و یکی از آنها جک نیکلسون بود که سیزمور از او 10 میلیون دلار پول خواست و خودش می گوید جک نیکلسون یک جواب نه قاطع را نثارش نموده.

او یکی از هواداران دو آتشه اس آنجلس لیکرز است

نیکلسون آنقدر به این تیم بسکتبال علاقه دارد که حدود 25 سال است جایگاه کنار زمین را رزرو می نماید.

نیکلسون نمی دانست خواهرش در واقع مادرش نیز هست!

فرانسیس نیکلسون در آوریل 1937 و زمانی که تنها 17 سال سن داشت جک نیکلسون را به جهان آورد.

جک نیکلسون وقتی بزرگ شد فکر می کرد پدر و مادر فرانسیس پدر و مادر خودش نیز هستند و فرانسیس نیز خواهرش است. قسمت عجیب این داستان آنجاست که نیکلسون نمی دانست فرانسیس در واقع مادرش است تا زمانی که خبرنگار مجله تایم هنگامی که در سال 1974 به داستانی درباره این بازیگر می پرداخت پرده از این راز برداشت. جک نیکلسون زمانی که 37 سال داشت پی برد فرانسیس مادرش بوده اما دیگر دیر بود و حدود 10 سال از مرگ مادر واقعیش می گذشت.

جک نیکلسون به چیزی اعتقاد ندارد

طی مصاحبه اش با Vanity Fair در سال 1992 نیکلسون درباره باورهای مذهبی اش صحبت کرد: در حال حاضر به خدا اعتقاد ندارم. من هنوز می توانم احساس کسی که ایمان دارد را برانگیزم. می توانم درک کنم چه حس تسکین دهنده عمیقی دارد.

او تنها زندگی می نماید و انتظار دارد که در تنهایی هم بمیرد

او حالا 80 سال دارد و سبک زندگیش نیز مرفح و شاد است. نیکلسون تنها و در همان محله Mullholland Drive به دور از دوربین ها زندگی می نماید. او در مصاحبه با Closer Weekly می گوید: دوست دارم یک بار دیگر عشق را تجربه کنم اما فکر نمی کنم دیگر چنین چیزی پیش بیاید، چیزی که نمی توانم انکارش کنم بالا رفتن سنم است. یکی از نزدیکان نیکلسون می گوید: او از اینکه در تنهایی بمیرد می ترسد. اما خب روی هم رفته شاید کمتر کسی را پیدا کنید که چنین زندگی پر ماجرایی داشته باشد. نیکلسون یکی از بازیگرانی است که سبک بازیگری اش احترام برانگیز می ماند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: بدونیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55107

به "آنچه درباره سبک زندگی میلیونری جک نیکلسون نمی دانستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه درباره سبک زندگی میلیونری جک نیکلسون نمی دانستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید