باشگاه استقلال: مشکل بلیت نوشادی و رضایی به علت عدم هماهنگی بود

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر امور بین الملل باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد مشکل دو نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال در دبی ارائه کرد.

باشگاه استقلال: مشکل بلیت نوشادی و رضایی به علت عدم هماهنگی بود

به گزارش خبرنگاران، کاظم قیم، مدیر امور بین الملل باشگاه استقلال در مورد حواشی پیش آمده در رابطه با قرنطینه دروازه بان و مربی استقلال در دبی به سایت این باشگاه گفت: در مورد بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی مربی بدنساز و دروازه بان تیم، باشگاه استقلال همه نفرات تیم از جمله این دو عضو تیم را با تست منفی و در سلامت کامل به دبی برده بود ولی در اردوی دوبی، این دو عضو تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند که هم در بعد فنی و هم هزینه ها برای باشگاه استقلال نتایج منفی در پی داشت و ایجاد حاشیه کرد.

وی اضافه کرد: با اینکه تیم حدودا 8 روز قبل به کشور بازگشت ولی باشگاه در این مدت این دو عضو تیم را در یکی از برترین هتل های دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد و هزینه اتاق و تست های مجدد را برای ایشان انجام داد.

مدیر امور بین الملل باشگاه استقلال در مورد موضوع بلیت و مسائل پیش آمده توضیح داد: در مورد بلیت هواپیما قبلا برای هر دو نفر بلیت برگشت تهیه شده بود ولی با مثبت شدن تست کرونای ایشان تاریخ برگشت آنها تغییر کرد. با منفی شدن تست ایشان، باشگاه در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیت آنها بود که به یکباره خبر رسید آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیت تهیه نموده اند، در صورتی که این مورد یک موازی کاری بود که بعلت عدم هماهنگی بوجود آمده است. مسلما تهیه بلیت هواپیمای این دو نفر برای باشگاه استقلال که در این چندر روزی که ایشان در دبی در قرنطینه بودند مبالغی بیش از 55 میلیون تومان هزینه هتل را پرداخت نموده، مسئله قابل حل و کوچکی در برابر سایر هزینه های متحمل شده بر باشگاه بوده است. گفتنی است حضور این دو عضو تیم در لابی هتل هم به علت قانون هتل برای تحویل اتاق در ساعت 12 ظهر بوده است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159109

به "باشگاه استقلال: مشکل بلیت نوشادی و رضایی به علت عدم هماهنگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: مشکل بلیت نوشادی و رضایی به علت عدم هماهنگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید