باشگاه پرسپولیس: با بشار رسن مذاکره می کنیم نه مدیربرنامه هایش، اصرار شدیدی به استفاده از VAR داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت: اصرار باشگاه این است که هر چه زودتر از سیستم VAR در بازی های ما استفاده گردد.

باشگاه پرسپولیس: با بشار رسن مذاکره می کنیم نه مدیربرنامه هایش، اصرار شدیدی به استفاده از VAR داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پندار خمارلو در حاشیه نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: تاکید ما این است که هر چه زودتر از سیستم VAR در بازی های پرسپولیس استفاده گردد چرا که تیم ما تا این لحظه بیشترین ضرر را داوری ها دیده است. این حق باشگاه است که چنین درخواستی داشته باشد. سال جاری می توانستیم چهارمین قهرمانی پی در پی مان را جشن بگیریم اما همچنان حسرت این را می خوریم که چرا 3 فصل پیش در 4 بازی اول آن همه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس رخ داد و اگر یکی از آنها اتفاق نمی افتاد ما قهرمان می شدیم.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ عنوان نمود: متاسفانه طوری برنامه ریزی کردند که اصلا شرایط ما را در لیگ قهرمانان در نظر نگرفتند. ما باید با برنده پاختاکور و النصر بازی کنیم و 3 روز بعد به قائمشهر برویم در شرایطی که شرایط پروازی آنجا تعیین نیست. بعد از آن نیز باید 3 روز بعد راهی قطر شویم آن وقت اعلام می نمایند چرا برای بازی های پرسپولیس مدارس تعطیل می گردد، پرواز اختصاصی می گیرند، این باشگاه حکومتی است و ... اما کاری نداریم که چرا برای بازی ذوب آهن و سایپا که در آسیا بازی دارند لیگ را تعطیل می نمایند؟ ما کاری به باشگاه های دیگر نداریم اما به ما هم کاری نداشته باشند.

خمارلو درباره وضعیت بشار رسن و اینکه مدیر برنامه های او مدعی است که باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به این بازیکن برای تمدید قرارداد نداده است گفت: بشار خودش می داند که ما چند بار با او مذاکره کردیم از این پس شاید ضروری است مذاکراتمان را با بشار در روزنامه ها آگهی کنیم تا مدیر برنامه هایش متوجه گردد. بارها با خود بشار در خصوص ماندش در پرسپولیس صحبت کردیم و قرار نیست مدیر برنامه هایش را در این مورد باخبر کنیم.

وی در انتها راجع به انتقاداتی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا آنطور که باید به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فشار نمی آورند، توضیح داد: باشگاه دولتی هستیم و قرار نیست هرگونه نامه نگاری هایی که می گردد شفاف سازی کنیم. در این مواقع صلاح این است که یکسری مسائل عنوان نگردد اما طرفداران شک ننمایند باشگاه هر اقدامی که لازم باشد را در خصوص این مسئله انجام می دهد. به هیچ وجه مقابل اشتباهات و حق خوری هایی که از پرسپولیس می گردد کوتاه نیامده و نخواهیم آمد و به هر شکلی که شده اعتراض خود را نشان می دهیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12604

به "باشگاه پرسپولیس: با بشار رسن مذاکره می کنیم نه مدیربرنامه هایش، اصرار شدیدی به استفاده از VAR داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: با بشار رسن مذاکره می کنیم نه مدیربرنامه هایش، اصرار شدیدی به استفاده از VAR داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید