تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا؛ صعود پرسپولیس و سپاهان، سقوط 11 پله ای استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا به رتبه 119 صعود کرد.

تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا؛ صعود پرسپولیس و سپاهان، سقوط 11 پله ای استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (28 بهمن) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

علاوه بر این، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1595 امتیاز، با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته بار دیگر به رتبه پنجم قاره کهن بازگشت. سرخ پوشان تهرانی در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته 5 پله صعود نموده و در رتبه 119 نهاده شده اند.

استقلال با 1529 امتیاز و بدون تغییر، مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. صندلی این تیم در قاره آسیا نیز تغییری ننموده است و آبی پوشان همچنان در رتبه دوازدهم جای گرفته اند. شاگردان فکری در سطح دنیای با 11 پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده 230 قرار دارند.

سپاهان با 1478 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. صندلی این تیم در آسیا پس از ماه ها تغییر کرد و حالا سپاهان با 2 پله صعود در رتبه بیست و سوم قاره نهاده شده است. سپاهان در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته با 15 پله صعود در رتبه 339 جای گرفت.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، صندلی 4 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1654 امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم های جئونبوک موتورز کره جنوبی و کاوازاکی ژاپن نیز با 1630 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جای گرفته اند. تیم الدحیل قطر با 1610 امتیاز همچنان در رتبه چهارم نهاده شده است.

در رده بندی دنیای نیز صندلی 4 تیم نخست جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با 2097 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 2005 و اتلتیکو مادرید با 1958 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم نهاده شده اند. بارسلونا هم با 1918 امتیاز بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه چهارم ایستاده است.

رئال مادرید نیز با 1906 امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم نهاده شده است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اتلتیکو مادرید

بارسلونا

رئال مادرید

پاری سن ژرمن

اینترمیلان

یوونتوس

سویا

لایپزیگ

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

dorezamin.ir: مجله دور زمین | تور ایتالیا اسپانیا، تور اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132274

به "تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا؛ صعود پرسپولیس و سپاهان، سقوط 11 پله ای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا؛ صعود پرسپولیس و سپاهان، سقوط 11 پله ای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید