تشویق شدید برانکو رو به دستیار کی روش ، کروز بین دو نیمه رفت!

به گزارش مجله سرگرمی، طرفداران پرسپولیس مدام فریاد می زدند کی روش یادت باشه برانکو سرورته که این موضوع باعث شد تا ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس از طرفداران این تیم بخواهد واکنشی به مربی تیم ملی نداشته باشند.

تشویق شدید برانکو رو به دستیار کی روش ، کروز بین دو نیمه رفت!

تشویق شدید برانکو رو به دستیار کی روش

مثل همیشه اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی بازی پرسپولیس را از نزدیک دید.عجیب اینکه زمانی که کروز برای تماشای بازی وارد ورزشگاه آزادی شد طرفداران پرسپولیس به خاطر اتفاقات اتفاق افتاده و واکنش های مربیان تیم ملی نسبت به برانکو به تشویق سرمربی پرسپولیس و هو کردن مربی تیم ملی پرداختند.

طرفداران پرسپولیس مدام فریاد می زدند کی روش یادت باشه برانکو سرورته که این موضوع باعث شد تا ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس از طرفداران این تیم بخواهد واکنشی به مربی تیم ملی نداشته باشند. بعد از چند دقیقه طرفداران تیم پرسپولیس برانکو را مقابل مربی تیم ملی تشویق کردند تا با نوعی واکنش خود را نشان دهد.

با این حال کروز طاقت این شعارها را نداشت و بین دو نیمه از ورزشگاه رفت در حالی که شرایط مساقه رد نیمه دوم به کلی با نیمه اول فرق می کرد و مربی تیم ملی هیجان اصلی و کارهای تاکتیکی نیمه دوم را ندید.عجیب تر اینکه وقتی کروز در حال ترک ورزشگاه بود باز هم برخی طرفداران پرسپولیس با حرص رو به او برانکو را تشویق می کردند.

3-180

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8300

به "تشویق شدید برانکو رو به دستیار کی روش ، کروز بین دو نیمه رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق شدید برانکو رو به دستیار کی روش ، کروز بین دو نیمه رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید